Odklady StarCraft marketplace jsou neúspěchem Blizzardu
zdroj: tisková zpráva

Odklady StarCraft marketplace jsou neúspěchem Blizzardu

18. 8. 2011 12:38 | Rozhovor | autor: Jan Vitík |

Blizzard je v herní branži v podstatě synonymem pro úspěch. Na co lidé z Kalifornie sáhnou, to se podaří a většinou také vydělá hromadu peněz. Spoluzakladatel firmy Frank Pearce byl přesto na Gamescomu dotazován právě na věci, které se studiu takového formátu nepovedly. A ten bez jakéhokoliv váhání přišel s velmi konkrétním příkladem StarCraft marketplace.

Tato před lety oznámená služby měla v rámci Battle.net sloužit hráčům StarCraft II, kteří tvořili vlastní mapy. Zde by je totiž mohli prodávat za skutečné peníze. Vše mělo být hotové již v momentě, kdy se StarCraft II dostal do obchodů.

Jenže tento termín se nestihl a zatím to nevypadá, že by se s jistotou dalo tvrdit, že se této služby hráči dočkají s vydáním prvního datadisku Heart of the Swarm, což by mělo být v dubnu 2012. Pracuje se na tom údajně velmi intenzivně. Paradoxní je, že StarCraft marketplace měl být podle Pearce součástí řešení velmi palčivého problému Blizzardu. Hráči totiž hrají mnohem vyšší rychlostí, než jsou vývojáři schopni nabízet nový obsah a možnost nabízet uživatelské výtvory by pomohla. Jenže vývoj samotného marketplace se dostal až do nečekaně velkého skluzu.

 

Nejnovější články