Nejprve ze všeho Miyazoe znovu vypíchl, že na PC verzi brali vývojáři ohled už od samého počátku. Krátce na to připojil i omluvu. "Zpoždění (hry na PC) je nám líto, věnovali jsme však čas práci na PC verzi, abychom se ujistili, že můžeme hráčům nabídnout vyšší rozlišení, vyšší framerate a také ovládání skrze klávesnici," sdělil Miyazoe.
Dále pak vypíchl, že serverový systém Dark Souls II umožňuje paušální úpravy pravidel hry (world events) podobně jako v případě Daemon's Souls. K těm však vývojáři přistoupí až po určitém čase, zatím chtějí nechat hráče, aby si multiplayer obsah pořádně osahali. Ve zbytku rozhovoru Miyazoe zmiňuje také náročné balancování hry nebo snahu vyjít vstříc požadavku hráčů na navýšení role-playingu v online hře.
Stojí za připomenutí, že na Games vyjde recenze Dark Souls II v průběhu zítřka.