Hry vznikající v české kotlině se logicky těší zvýšenému zájmu domácích fanoušků a výjimkou není ani third-person akce El Matador, jejíž tvůrce z brněnské firmy Plastic Reality Technologies vyzpovídali na HotGames fanstránce.
Vedoucí designér Michael Lekovski a PR manažer Martin Stehlík tam rozprávějí o příběhu na území Jižní Ameriky a rozmanitosti i unikátnosti prostředí každé mise, které ale budou pouze singleplayerové. Nešetří velkými sliby ohledně umělé inteligence, využívající krytů prostředí, nebo fyziky a technického zpracování, které demonstruje sada čerstvých obrázků v galerii. Patrně nejzajímavější je informace, že El Matador vyjde v Německu pod hlavičkou distributora Frogster Interactive již koncem letních prázdnin (jinde pak v září), během nichž by se mělo objevit demo. Právě probíhají jednají o příchodu této hry na čínský trh a její autoři jinak říkají, že jde o jejich poslední projekt coby nezávislého vývojáře, čímž mohou myslet buď těsnější spolupráci s IDEA Games nebo spojení s někým větším, kdo ví.
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
Podle screenshotů jste do hry El Matador zakomponovali i bullet-time, který všichni dobře známe z titulu Max Payne. Nebojíte se, že vás herní publicisté obviní z vykrádání známějšího titulu?
Chceme udělat kvalitní hru a poskytnout hráčům skvělou zábavu. O to jde především. Efekt zpomalení času proslavil především Max Payne a dnes je jakýmsi standardem u akčních titulů. Podívejte se na akční pecky poslední doby a zjistíte, že bez obdoby tohoto efektu se prakticky neobejdou. Max Payne je výtečná hra, která nás v mnohém inspirovala, ale obviňovat někoho z jejího vykrádání by bylo stejně absurdní, jak mluvit o tom, že jedna závodní hra vykrádá druhou, protože v nich pokaždé jde o závody aut :-) [více v rozhovoru na HotGames]
zdroj: fansite