Rozhovor s Janem Kavanem z CBE o hororech a herní hudbě
zdroj: tisková zpráva

Rozhovor s Janem Kavanem z CBE o hororech a herní hudbě

9. 3. 2014 18:01 | Rozhovor | autor: Pavel Dobrovský |

Možná vás překvapí, když se během půl hodiny skloňují hry, interaktivní hudba, spisovatel M. R. James a potenciál herních hororů. Přesně to se ale stalo v rozhovoru s Honzou Kavanem, šéfem studia CBE Software, které je podepsáno pod hrami jako Ghost in the Sheet nebo J.U.L.I.A. Honza detailně rozebral, jak se mění podoba J.U.L.I.A. a odtajnil zákulisní dění kolem projektu Serena nebo komplikace s vydavatelem Lace Mamba.

A nejen to. Jako violoncellista se Honza věnuje i herní hudbě a jeho systém interaktivní hudby ozvučuje všechny hry CBE Software. Herní hudba je téma poměrně komplikované a její vývoj je plný překážek, o nichž jsme si s chutí popovídali. A jak s tím souvisí horory? Holt se musíte podívat na rozhovor. 

Horory jsou totiž něčím, co Honzu dlouhodobě přitahuje, dokonce několikrát živě hrál soundtrack k proslavenému hororu Nosferatu a právě staré horory, konkrétně od M. R. Jamese, ho zajímají nejvíce. Jak udělat horor? Co v hráči vyvolat? Dát hráčům bazuku nebo jen foťák? Otázky, otázky, otázky... Odpovědi čekají v rozhovoru.

...

Video můžete, společně s dalšími videomateriály, sledovat i na našem YouTube kanále.

Nejnovější články