Rozhovor s tvůrcem Watch Dogs o světě, hrdinovi a multiplayeru
zdroj: tisková zpráva

Rozhovor s tvůrcem Watch Dogs o světě, hrdinovi a multiplayeru

19. 6. 2013 14:02 | Rozhovor | autor: Pavel Dobrovský |

Ještě před šílenstvím jménem E3 2013 měl Pavel možnost podívat se na chystaný hackerský sandbox Watch Dogs od Ubisoftu. Své dojmy shrnul do článku, který je aktuální i nyní, po několika týdnech. Během pařížské prezentace však neskončilo jen u sledování hry. Pavel se o hře a tvůrčích záměrech vývojářů Ubisoftu pobavil s Jonathanem Morinem, creative directorem tohoto zajímavého herního projektu, který reaguje třeba na to, jak se lidé vyrovnávají s průnikem moderních technologií do každodenního života.

V průběhu rozhovoru, který má dvě části a je zajímavý nejenom v kontextu Watch Dogs, se kupříkladu dozvíte o genezi hlavního „hrdiny“ Aidena Pearce. V druhé části rozhovoru rozebírá Jonathan Morin například multiplayerovou část hry včetně inspirace Dark Souls nebo nástrojů, kterými chtějí vývojáři zabránit, aby si hráči vzájemně naschvál rozbíjeli své hry. Pokud vás Watch Dogs alespoň trošku zajímá, bude vás zajímat i následující interview.

Watch Dogs - exkluzivní rozhovor část první

...

Watch Dogs - exkluzivní rozhovor část druhá

...

Nejnovější články