The Secret World je jednou z nemnoha chystaných MMO her, které zkouší jít na věc trošku jinak, než World of Wacraft a jeho klony. Kombinuje reálný svět současnosti s mýty a legendami, vzdává se rigidního systému tříd a povolání, a celkově chce být hodně akční a dynamická. Secret World má zkrátka na papíře všechny předpoklady k tomu, aby do MMO žánru vznesla svěží vítr. Jestli se podaří tento potenciál naplnit, to nikdo z nás neví, ale Ragnar Tørnquist z Funcomu, který hru vymyslel a řídí její vývoj, o tom nepochybuje. Jako tvůrce nemá na vybranou. Během rozhovoru, který jsme s ním udělali na letošním Gamescomu se tak dozvíte leccos o genezi hry, původu jednotlivých konceptů i herních mechanismů a samozřejmě jsme nemohli nepoložit otázku: "Jak to vlastně vypadá s pokračováním The Longest Journey a Dreamfall?" Co nám Ragnar odpověděl, to už sledujte na videu.
zdroj: Archiv