„Na levelech v Trine 2 je krásné, že mají několik řešení a to jak v singlplayeru, tak v co-opu. Hru tedy můžete hrát i opakovaně,“ prozradil Hyvärin.
„Také jsme chtěli, aby měla každá postava v co-opu vždy něco zábavného na práci. Řešení je ovšem stejné jako u singleplayeru: zajistit, aby šel každý puzzle vyřešit s kteroukoliv postavou. Samozřejmě některé překážky jsou lehčí a některé těžší. Schopnosti postav tak hrají velkou roli, ale celkově jsou puzzly v Trine 2 mnohem komplexnější,“ podotkl k multiplayerové stránce hry Hyvärin.
Dále bylo prozrazeno, že se každá ze tří postav dočká nějaké nové schopnosti. U kouzelníka by to měla být telekineze, u zloděje zpomalování času a u rytíře pak možnost házet kladivem a utočit tak na dálku.
Původní hra nezaujala pouze originální hratelností, ale také osobitým audiovizuálem. Dobrou zprávou tak pro všechny fanoušky hudby z prvního dílu je, že skladatel Ari Pulkkinen se severským studiem spolupracuje i nadále, aby opět očaroval naše smysly středověkem inspirovanými melodiemi. Stejně tak můžeme čekat i krásnou grafiku, která má být díky četným vylepšením a novému ejnginu ještě kouzelnější než v prvním díle.
„Téměř kompletně jsme přepsali engine a k tomu jsme přidali několik nových funkcí jako lepší nasvícení, přesnější stíny a podporu pro spoustu dalších cool efektů,“ nastínil vylepšenou podobu hry ředitel studia Frozenbyte.
Nakonec si kolega z 1UP dovolil zafabulovat nad možností konverze Trine 2 pro PSP2 (je veřejným tajemstvím, že se na PSP2 pracuje).
„Trine by byl pro handheldy super. Bohužel portovat hry tohoto typu je velice nákladné. Proto zatím nemáme zájem,“ odpověděl Hyvärin.
Zveřejněn byl i nový trailer:
Trine 2 vyjde na jaře roku 2011 pro PC, PS3 a Xbox 360.