Shadowrun Chronicles - Boston Lockdown

Shadowrun Chronicles - Boston Lockdown

Články

Tvůrci Shadowrun Chronicles bankrotují, hru chtějí udržet v chodu zuby nehty

Ne každý kickstarterový projekt skončí dobře a ne každý Shadowrun má dnes na růžích ustláno. Shadowrun Chronicles – Boston Lockdown, jak zní celý název titulu, který se kdysi nazýval Shadowrun Online a chtěl být MMO, sice před třemi lety prošel úspěšně kickstarterovou kampaní, ale to byl asi poslední úspěch jinak sympatického, leč nezkušeného studia Cliffhanger. Její sesterská pobočka Cliffhanger Productions Software totiž vyhlašuje bankrot a i když se autoři zaklínají, že Cliffhanger Games, právně vlastníci značky, budou nadále hru, která vyšla před měsícem, podporovat, jde spíše o zbožné přání a popírání nezvratného konce. 

Tahovka Shadowrun Chronicles končí s early accessem a jde s kůží na trh

Příběh Shadowrun Chronicles je dlouhý, trnitý a plný zmatení. Někdejší Shadowrun Online prošel po úspěšném kickstarteru kompletním překopáním systémů a z hry, která pokukovala po MMO se stala kooperativní tahová strategie s RPG prvky. Po fázi early accessu tvůrci z nezávislého studia Cliffhanger vydávají plnou verzi hry. Jak vypadá se můžete přesvědčit z traileru v článku, ovšem člověk se nemůže ubránit jistým rozpakům.

Shadowrun Online vstupuje s novým trailerem na Steam Early Access

Už minulý týden jsme vás informovali, že Shadowrun Online po mnoha útrapách vstal z mrtvých a hra nakonec vyjde. Ještě včera - není to naštěstí aprílový vtípek – vstoupila na Steam Early Access s tím, že jde opravdu o Early Access, takže nečekejte odladěnou betu, která čekají drobné úpravy, aby se z ní stala plná verze. Kdepak, hra má před sebou ještě spoustu času a podle toho Early Access vypadá.

Shadowrun Online žije a hlásí se po roce útrap

Skoro to vypadalo na další kickstarterový projekt, který dopadne v slzách smutku i hněvu. Shadowrun Online od rakouských Cliffhanger Productions vybral na Kickstarteru půl milionu dolarů, ale celou dobu byl tak trochu ve stínu svého bratránka Shadowrun Returns. Hra měla vyjít v roce 2013, ale jak si všimnete, naposledy jsme o ní psali v roce 2012.

Nezávislý rozcestník – strach a hnus Robinsona Crusoe

Milí tuláci, dnešní Rozcestník vám ukáže cestu k místu, kde se budete bát. Odtamtud vás nasměruje do jednoho ustříleného kyberpunku, jenž má velmi blízko k sérii Quake/Unreal. Navštívíte však ještě dřívější minulost a podíváte se, jak se dá snoubit kouzlo Dooma / Duke Nukema s dvourozměrnými plošinovkami 80. let. A pak? Pak se probudíte na neznámém místě plném neskutečné fauny a flóry, a budete bojovat o holé přežití. (Dan Vávra by z onoho místa radost neměl.)

První záběry ze Shadowrun Online

Zatímco singleplayerové RPG Shadowrun Returns šlo na Kickstarteru na dračku a hráči se mohli přetrhnout vejpůl, aby vývoj hry podpořili svými zlaťáky, Shadowrun Online se o podobný zájem zatím opřít nemůže. Do konce kampaně chybí 19 dní a z cílové částky půl milion dolarů zatím vývojáři nasbírali něco málo přes 140 tisíc. Buď jsou fandové Shadowrunu vyšťaveni z předchozí kampaně, nebo je online zpracování jejich oblíbeného univerza moc netankuje. Jejich zájem by však mohly trošku nabudit záběry z rozpracované verze hry, které vývojáři z rakouského studia Cliffhanger vydali, aby demonstrovali, že své velkolepé plány myslí opravdu vážně, už na nich pracují a nečekají na to, jak vlastně jejich Kickstarter dopadne.