Skylanders: Spyro's Adventure
Věková dostupnost

Skylanders: Spyro's Adventure

Články

Activision jde do mobilů, spustí vlastní mobilní platformu

Lepší pozdě, nežli později? Určitě. S tím jak zrádný může být klasický trh s velkými hrami prodávanými v krabici je jasné, kudy vítr vane. Kam směřují trendy - směrem k sociálnímu a mobilnímu hraní. Zatímco EA je na mobilech i sociálních sítích aktivní už nějakou dobu, Activision trošku zaspala. Velikán stojící za Call of Duty, Blizzardem a dalšími značkami se však nyní probouzí a začíná si mobilů všímat. Ne snad, že by je Activision dodnes úplně ignorovala, ale teď to vypadá, že to myslí vážněji. Chystá se totiž spustit vlastní platformu pro mobilní hry - Activate.

Activision je silný v kramflecích díky Skylanders

Nastal ten čas v roce. Všechno se zelená, holky berou sukně, alergici útokem lékárny a firmy vydávají své finanční výsledky za první kvartál. Nás teď zajímá to poslední. V lékárně jsem už byl a sukně omrknu cestou z redakce. Po EA a dalších známých se svými finančními výsledky pochlubila i Activision Blizzard. A nepřekvapivě se, na rozdíl od spousty ostatních, nemá za co stydět. Activision se za první kvartál letošní roku dařilo nad očekávání. Největšími tahouny jsou samozřejmě Call of Duty a World of WarCraft, ale na vrchol se pomalu škrábou jedny zajímavé potvůrky...

Activison: říct, že neinovujeme, je omyl

Na každoroční konferenci D.I.C.E. (Design Innovate Communicate Entertain), která se konala minulý týden v Las Vegas, se šéf Activision Publishing, Eric Hirshberg, opřel do lidí, kteří tvrdí, že Activision neinovuje. To je prý holý nesmysl. “Říct, že neinovujeme, nebo že se nesnažíme na trh přinést nové značky a nápady, je jednoduše omyl,” ohradil se Hirshberg. Activision podle něj inovuje a prý se snaží tato rozhodnutí dělat velmi opatrně a pouze tam, kde jsou přesvědčeni, že mohou do daného žánru přinést něco unikátního a získat tak výhodu nad konkurencí.

Diablo III vyjde ve 2. čtvrtletí, Chuck Norris válcuje YouTube

Diablo III vyjde někdy mezi dubnem a červnem letošního roku, StarCraft II: Heart of the Swarm se objeví v průběhu roku 2012, WoW datadisk Mists of Pandaria asi letos nevyjde (i když jsem z jistých zdrojů slyšel, že naopak vyjde už na konci léta!) a World of Warcraft reklamu s Chuckem Norrisem na YouTube vidělo přes 29 milionů lidí (jak vidíte sami). To jsou hlavní informace, které vzešly z oznámených výsledků hospodaření Activision za fiskální i kalendářní rok 2011. Hlavně ta informace o Chucku Norrisovi je důležitá, ale to snad nemusím připomínat, to je každému jasné.

Začíná beta MMO Skylanders Spyro's Universe

Jak se zdá, o úspěch u hráčů se pokusí další onlineovka zaměřená spíše na dětské publikum.