5 her, které už na příští E3 nechceme vidět
zdroj: tisková zpráva

5 her, které už na příští E3 nechceme vidět

10. 5. 2019 17:30 | Téma | autor: Adam Homola |

Znáte to sami. Když se na E3 ukázal třeba takový Crackdown 3, začali jsme v redakci vždycky zívat a určitě jsme nebyli sami. Hru si může vydavatel na E3 ukázat, kolikrát chce, ale když tam vidíte jednu věc rok co rok a pořád vypadá tak nějak stejně, už vás to jednoduše nebaví. Zatímco jiným se tolik pozornosti nedostává, některé kousky se na E3 protáčí příliš často. Pojďme si na hříšníky ukázat prstem.

Podívali jsme se do nedávné historie, respektive na tuhle generaci konzolí, a dali dohromady pár her, které jsme už na předchozích E3 viděli a pro které by letošní E3 měla být tou poslední. Bude to tak?

Nevíme. Nicméně, rádi bychom zmíněné tituly viděli letos už opravdu naposledy a pak je, ideálně ještě letos, hráli. Příští rok na E3 už chceme nové věci na novou generaci, děkujeme pěkně.

Skull & Bones

Skull and Bones zdroj: Foto: Ubisoft

Ubisoft se se svou vlastní námořní parádou poprvé vytáhl na E3 2017 a sliboval datum vydání „2018“. Teď tu máme polovinu roku 2019 a Skull & Bones pořád nikde. Letos by mohla být tahle multiplayerová akce jednou z největších perel tiskové konference Ubisoftu. Předpokládejme, že hra je téměř hotová, že vyjde někdy na podzim a že si tak budou moct vývojáři dovolit na E3 vytáhnout z rukávu to nejlepší.

A doufejme taky, že odklad o rok byl zčásti způsoben reakcí hráčů na „konkurenční“ Sea of Thieves. Jasně, jde o něco dost odlišného, nicméně pokud mělo být Skull & Bones podobně early accessové (= obsahově řídké), udělal Ubisoft s odkladem jedině dobře. Raději to vydat ve více či méně hotovém stavu, než se takhle hodit přes palubu. Byť i s tím má Ubi zkušenosti a třeba v případě Rainbow Six Siege se mu to povedlo a vyplatilo.

Kolem a kolem vypadá Skull & Bones pořád dobře a v redakci jsme na to pořád docela zvědaví. Přesto jsme hru už viděli na dvou E3 a dvou Gamescomech, už jsme ji i hráli a na letošní E3 ji uvidíme potřetí. Doufáme, že naposledy.

zdroj: Archiv

Beyond Good & Evil 2

Beyond Good & Evil 2 zdroj: tisková zpráva

Ubisoft podruhé. Buďme realisté: Beyond Good & Evil 2 na letošní E3 zřejmě naposled nebude a divili bychom se, kdy hra vyšla letos nebo na začátku příštího roku. To se asi nestane, pokud ji Ubisoft nevydá v nějakém brutálním early accessu. A to doufáme, že ne.

Beyond Good & Evil 2 debutovalo na stejné E3 jako Skull & Bones. Vlastně celou tehdejší tiskovku Ubisoftu uzavíralo a byla to, pravda, krásná tečka. Krásná tečka, kterou uvidíme ještě xkrát. BGE2 byla k vidění i loni a nepochybně bude k vidění i letos. Příští rok taky a kdo ví, možná i ten další. A jakkoliv se na to moc hezky kouká a trailery má Ancel fakt parádní, třikrát by nám na E3 hra stačila.

V ideálním světě bychom měli letos dostat pořádnou nálož gameplaye, hromadu detailů a datum vydání třeba na první polovinu příštího roku. Jenže v ideálním světě nežijeme a Beyond Good & Evil 2 působí možná až příliš ambiciózně. Což je zase ale na druhou stranu dobře, protože udělat znovu jen krátkou lineární akční adventuru asi nikdo nechce. Hranice se samy neposunou, takže držíme palce a uvidíme, jestli BGE2 uvidíme letos naposledy.

zdroj: Archiv

Final Fantasy VII Remake

01 zdroj: tisková zpráva

Nejstarší kousek v tomhle článku patří Square Enixu. Ten oznámil očekávaný Final Fantasy VII Remake na E3 v roce 2015. Teď jsme o čtyři roky starší a nejenže hra pořád nevyšla, dokonce o ní nemáme ani příliš mnoho nových zpráv. Ale třeba na loňské E3 hra vůbec nebyla a letos jsme o ní zatím taky prakticky nic neslyšeli – kratičkou ukázku bez jakéhokoliv kontextu nabídla jen Sony ve svém druhém State of Play.

Stejně jako v případě Beyond Good & Evil 2 není jisté, že Final Fantasy VII Remake na letošní E3 bude naposledy. A nedej bože, že by snad letos vyšel. Ale měl by. FFVII by zasloužila macatou ukázku hratelnosti a přesně stanovené datum vydání, ideálně na letošní rok.

zdroj: Archiv

Sea of Thieves

Sea of Thieves zdroj: tisková zpráva

Pro změnu sem hodíme i hru, která už vyšla. I když mluvit o Sea of Thieves jako o hotové a vydané hře je trochu paradox. Jde totiž o další důkaz toho, že dnes se na nějakou „hotovost“ her nehraje a že pojem „early access“ je jen pro menší hry. Velcí hráči si můžou dělat, co chtějí, a je jim to fuk.

Sea of Thieves vyšlo s trestuhodně malým množstvím obsahu a možností. Ano, jádro hry je zábavné, ale když je na tu kostru nabaleno jen pár gramů masa, ohlodáte ji příliš rychle a pak ji hodíte přes palubu stejně vyhladovělým žralokům. Vývojáři z Rare sice makají jak fretky a do hry sypou další obsah, ale bez ohledu na to, kolik lidí Sea of Thieves hraje, měli bychom o něm na letošní E3 slyšet naposledy.

Představit plány do budoucna, ukázat nějaké velké (a hlavně bezplatné!) rozšíření s hromadou nového obsahu a odejít nadobro z pódia, to chceme vidět. Další a další vystoupení na příštích konferencích by působilo, jako kdyby si Sony tahala na pódium každý rok Seana Murrayho, který by tam mluvil o každém updatu No Man’s Sky. Ano, je hezké, že se na hru autoři nevykašlali hned po vydání, ale stejně jako v případě NMS byl i SoT v době vydání jen early access.

zdroj: Archiv

Anthem

Anthem zdroj: tisková zpráva

A na závěr ještě jeden vydaný kousek. Nejhorší hra BioWare by měla dostat na E3 paradoxně velkou pozornost. Ano, vývojáři se teď sice zaměřují na Dragon Age 4, ale Anthem zatím neopouštějí a snaží se z toho průšvihu udělat alespoň použitelnou hru.

EA má na kontě tolik plivanců do tváře největším fanouškům různých sérií, až je nám z toho smutno. Příkladů je mnoho, ale když jsme u BioWare, můžeme jmenovat třeba to, jak se vykašlali na Andromedu. EA a teď už ani BioWare nemůžou spoléhat na dobrou vůli hráčů, kterou několikrát zradili.

Měli by si vyhrnout rukávy, na E3 si nasypat popel na hlavu a otevřeně a konkrétně říct, co že budou s Anthem dělat. Co bude na řadě první, co druhé, jak bude hra vypadat za rok a že mají plány na aktivní obsahovou podporu po dobu několika let.

V podstatě by nás měli BioWare letos na E3 svými plány ohromit a pak se na pódium vrátit až při oznámení Dragon Age 4. Přešlap jménem Anthem bych už nechal mediálně spát, v příštích letech ho jen potichu dotahoval tam, kde měl být hned od začátku a na dalších étrojkách ho radši nepřipomínal.

zdroj: Archiv

Nejnovější články