A jak že se něco takového mohlo přihodit? Jednoduše – vývojářům se prý hned zpočátku podařilo dát dohromady dokonalý produkt, k němuž nebylo potřeba nic přidávat: „V GTA V byl singleplayer absolutně masivní a velmi, velmi kompletní. Byly to tři hry v jedné,“ vysvětluje Sarwar. Dodatky pro jednoho hráče tak prý nebyly „ani možné, ani nutné“. Místo toho vyšla spousta nejrůznějších úprav a vylepšení pro onlinový mód, který v době spuštění nebyl v tak skvělé formě jako příběhová kampaň.
Takový přístup hráče pravděpodobně v budoucnu již nepotká: „Nesmírně rádi bychom pro budoucí hry vyprodukovali více singleplayerových dodatků. Jako firma milujeme singleplayer více než cokoli jiného a absolutně v něj věříme – pro účely vyprávění příběhu a ponoření se do fiktivního světa nemůžou multiplayerové hry těm singleplayerovým konkurovat.“
Uvidíme, jak se tenhle názor promítne do vývoje chystané Red Dead Redemption II, jejíž první díl byl obohacen dobře přijatým DLC Undead Nightmare. Rockstar hodlá až do vydání RDR II plánovaného přibližně na polovinu příštího roku zásobovat GTA Online dalšími udpaty a rozšířeními, takže ani ti z vás, kterým spíš než Michaelovy, Franklinovy a Trevorovy skopičiny zachutnalo komunitní blbnutí na serverech, určitě nebudou zklamaní.