Takže, J.D. Livergood z Activision se dušuje, že tvůrci z týmu Mercenary Technology si na PC verzi dávají záležet a je i v zájmu samotného vydavatele, aby PC verze nebyla jen „dalším konzolovým portem“. Důkazem tohoto tvrzení má být kompletní podpora Steamworks, která zahrnuje matchmaking, achievementy a další komunitní prvky.
Přislíbena je pro PC verzi i vylepšená vizuální stránka, což se prý týká hlavně lepších textur, lepšího nasvícení i stínů. O podpoře DirectX 11 nepadlo ani slovo, ale už zmíněné prvky by mohly ze hry, postavené na Unreal Engine 3 technologii, udělat docela pěknou bestii. Ostatně, už jen trailery z konzolových verzí vypadají docela dobře.
Pro PC verzi je rovněž přislíbeno nastavitelné ovládání s tím, že vedle podpory gamepadů se nezapomene ani na myš a klávesnici. Ve hře, kde se ovládání přizpůsobuje tomu, jakého Transformera zrovna ovládáte, je to docela důležité. PC verze vyjde souběžně s tou konzolovou, takže 24. srpna v Evropě a souběžné vydání bylo přislíbeno i pro plánovaná DLC.
Všechno je tedy hezké a růžovoučké a jediné, co dokonale pozitivní dojem trošku kalí, je fakt, že PC verze Transformers: Fall of Cybertron je pro studio Mercenary Tech. úplně prvním projektem, jak redaktor GameSpy zjistil. Pracují v něm sice zkušení vývojáři, ale tvorba jakékoli hry je kolektivní práce a jestli je kolektiv nový a ještě nesehraný, tak by to...ale nebudu tady malovat čerty na zeď. Uvidím, jak se PC verze vydaří, pak budu teprve chytračit.