Akční Left Alive ze světa Front Mission umožní řešit situace mnoha způsoby
zdroj: tisková zpráva

Akční Left Alive ze světa Front Mission umožní řešit situace mnoha způsoby

31. 8. 2018 16:30 | Téma | autor: Šárka Tmějová |

Akční survival Left Alive se odehrává ve světě série Front Mission, nicméně jeho tvůrčí tým nemá s tím původním nic společného. Což je podle naší tehdejší recenze možná dobře, a vysvětluje to odlišné názvy. Střílečka z pohledu třetí osoby nechce být obyčejnou střílečkou, ale střílečkou s možností volby přístupu k jednotlivým situacím. Kde už jsem tohle jenom slyšela?

Příběh se odehrává v jistém městě, kde znenadání vypukla válka a vy musíte v kůži tří hratelných postav utéct – a přežít. Onou „volbou přístupu“ tvůrci zřejmě myslí to, že Left Alive můžete hrát buď jako střílečku, nebo se bojištěm plížit.

V přesilovkách musíte využívat důmyslný systém craftingu a z předmětů každodenní potřeby umíchat třeba Molotovy nebo vytvořit pasti, abyste misky vah zvrhli na svou stranu. Hlavní hrdinové samozřejmě tak úplně nepočítali s tím, že se v jejich ulicích začne válčit, takže jim zejména zezačátku inventáře nepřetékají zajímavým vybavením. Mají sice zbraně, ale munice bude pomálu.

zdroj: Vlastní

Časem si mohou sestrojit třeba radar, který na mapě odhalí pozici nepřátel, abyste se jim snáze vyhnuli. Tvůrci ale počítají s tím, že jednotlivé lokace budete procházet metodou „pokus a omyl“, abyste se naučili využívat různé možnosti, které Left Alive nabídne. Stejně tak ale prostě můžete všechny postřílet.

Pokud čekáte na ten pomyslný oslí můstek od Front Mission, jsou jím roboti. Městem se producírují Wanzerové, kteří patří nepřátelům a pro křehké lidské bytosti jsou smrtící, ale když se vám podaří jednoho z nich ukrást, je to jiná pohádka. Ze zničených mechů můžete sbírat zbraně a připojit je k vašemu vlastnímu, takže občas budete riskovat střet s obzvlášť silným robotem, jen abyste dostali jeho bouchačku. Ale vlastně nemusíte.

Na útěku z válkou zmítaného města budete mít šanci pomoct ostatním civilistům, kteří se z něj nestihli dostat, což ovlivní příběh. Ne všichni jsou hodní, ale mají své příběhy a motivace. Na konci hry se dozvíte rozuzlení zápletek všech postav.

Co se týká stavu vývoje, většinu výše zmíněného už tvůrci do Left Alive stihli implementovat. Hra měla vyjít letos na PC a PlayStation 4, ale stále nemá stanovené datum vydání, takže spíše počítejte se začátkem příštího roku. Square Enix se poté nebude bránit portům na jiné platformy - nenápadné pomrknutí směrem k Microsoftu?

Nejnovější články