Konkrétně se bod od bodu dotázal, zdali by hráči hru chtěli, potom zdali by ji byli ochotni podpořit a ve finále trochu netradičně dodal požadavek, aby kolem situace "udělali nějaký humbuk" (make some noise). Práva na značku se totiž bude snažit získat během GDC na konci března. A čím více fanoušci budou slyšet, tím větší má prý šanci.
Nedávno přitom McGee namíchl EA tvrzením ohledně Alice: Madness Returns (u nás získala 6/10), že EA ošálila zákazníky trailery, z nichž titul (prý neprávem) působil jako "hardcore horor". Distributor snažící se nalákat zákazníky ke koupi díla, jak bestiální klam, chce se trochu dodat. Otázkou však je, zdali nedávné užití podobných výraziv nemůže Americanovi v případné akvizici uškodit - zvláště když momentálně zjevně nemá finance ani na vývoj.
American o třetím dílu Alice mluví už od května 2011. Pokud by se to mu podařilo získat práva, nešlo by o jeho první projekt nakopnutý skrze Kickstarter. Se svým studiem Spicy Horse pomocí crowdfundingu v únoru tohoto roku jen tak tak zafinancoval titul Akaneiro: Demon Hunters.