Potvrdila to v rozhovoru pro britský Eurogamer (její odchod potvrdila i EA pro The Verge), když řekla, že si zakládá vlastní malé nezávislé studio. Žádnou novou hru sice neoznámila, ale naznačila zájem o vývoj titulu pro VR.
Ragtag je podle jejích slov momentálně v šuplíku a to, na čem v současné době pracuje EA Vancouver a co mělo vycházet z její hry, je prý něco úplně jiného. Mnohem víc open world, což ostatně ladí s říjnovými zprávami.
Ty mluvily o tom, jak v portfoliu EA není pro takto velkou, nákladnou a důležitou hru v její předchozí podobě místo. Ragtag měl být lineární singleplayerovou akční adventurou, často přezdívanou Uncharted ve světě Star Wars. Jenže pak přišlo vedení EA, všimlo si, že hráči chtějí prý trávit čas především ve znovuhratelných online světech, a pustilo se do překopání celého konceptu.
O nové hře nebo důvodech pro překopání konceptu a zavření Visceral Games toho pořád oficiálně mnoho nevíme, ale internetem kolovala hromada drbů a zákulisních zpráv o tom, jak byl celý projekt dlouhodobě v problémech, jak to vývojáři nezvládali a že „zrušení“ hry a zavření studia bylo vlastně jen ránou z milosti.
Amy Hennig tak v současné době nejenže nepracuje na čemkoliv z univerza Star Wars, nedělá ani žádnou velkou hru. Až čas ukáže, jestli z jejího nového malého studia vůbec něco vzejde a co to bude.
EA, respektive DICE, pořád dál aktualizují Star Wars: Battlefront II, na příští rok se chystá akční adventura z pohledu třetí osoby Star Wars Jedi: Fallen Order od Respawn Entertainment a samozřejmě pořád běží Star Wars: The Old Republic a Star Wars: Galaxy of Heroes.