No Man’s Sky
První velký update Foundation přišel ještě v roce 2016 a opravdu položil základy pro budoucí podobu hry. No Man’s Sky totiž loni dostala dva obří updaty Atlas Rises a Pathfinder, které ambiciózní vesmírný projekt posouvají mnohem blíž k původní vizi tvůrců. Kdy se tam hra dostane naplno je otázkou, nikoliv předmětem této kategorie. Právě díky velkým a bez debat výborným updatům chytla No Man’s Sky loni druhý dech a náznaky věcí budoucích naznačují, že hra pořád ještě nevydechla.
Battlefield 1
DICE dokázali zpracovat první světovou válku v akčním blockbusterovém pojetí stejně dobře, jako ji po vydání podporovat. Díky velkým DLC They Shall Not Pass a In the Name of the Tsar vlévali hře do žil krev, zatímco řadou menších updatů a oprav postupně ladili všechny zbývající nedokonalosti. Díky skvělé podpoře se může Battlefield 1 chlubit neustále aktivní a velkou komunitou hráčů, kterou by mohly ostatní hry závidět.
The Division
Místy výborná a jindy zase diskutabilní The Division se mohla těšit z dodatečného, robustního obsahu hned po vydání. Ubisoft na ni ale nezapomněl ani minulý rok, a tak jsme dostali spoustu bezplatného obsahu, globální eventy a nové, značně zajímavé módy. Samozřejmostí je pak řada menších aktualizací a reakce na přání a stížnosti komunity. Díky tomu všemu se mohla The Division pochlubit zdravou uživatelskou základnou, která se i navzdory drsné konkurenci pořád drží na slušných číslech.
Titanfall 2
Z ošklivého káčátka klenotem mezi střílečkami? I tak by se to dalo říct. Titanfall 2 vyšel v nevhodnou dobu a mezi Battlefieldem, Call of Duty a Gears of War a navzdory svým kvalitám vyloženě trpěl. Vývojáři ale flintu do žita nehodili a díky sérii malých i velkých, ale hlavně výborně promyšlených updatů hru vypilovali do podoby, v jaké je k mání dnes. Na to pak reagovali i hráči - v době vydání DLC Operation Frontier Shield jich bylo nejvíc v historii hry a další přibývají.
Rainbow Six Siege
Ubisoft mohl nedávno oslavit metu 25 milionů hráčů a je nad slunce jasné, že by to bez ukázkové podpory po vydání nedokázal. Rainbow Six Siege totiž nevkročila na kompetitivní trh stříleček zrovna pravou nohou, ale právě díky velké spoustě updatů ji tvůrci dostali do pozice, v jaké je hra dnes. Řada velkých i malých obsahových přídavků a tuna kosmetických drobností se osvědčila natolik, že o Siege budeme slýchat ještě minimálně celý příští rok.
A hrou, která letos chytla druhý dech, se podle redakce Games.cz stává:
Těžko hledat lepší definici hry, která chytla loni druhý dech. Titanfall 2 to neměl ze začátku jednoduché, ale vývojáři chytře hodili koncept placených DLC za hlavu a cpali do hry pravidelně nový obsah horem dolem. Píle, snaha a kvalita nového obsahu se vyplatila natolik, že hráčská základna měsíc od měsíce rostla. Výborně vybalancovaná, zábavná a náročná střílečka dokázala jednoduše nabídnout přesně to, co potřebovala. Pravidelně, kvalitně a zadarmo. A hráči ji za to odvděčili tím, že přišli ve velkém počtu a u hry vydrželi.