“Podle mě jsme dělali něco, co bylo na danou dobu příliš veliké. Upřímně řečeno, bylo by velmi náročné vydat něco podobného ještě na současné konzole. Tím neříkám, že by to dnešní konzole nezvládly, ani že by to nezvládl náš tým. Při vývoji však musíte dávat pozor na měřítko celé práce i cílové konzole. O vývoj se chceme pokusit znovu kvůli blížícím se novým konzolím." sděluje Ancel a dodává souvětí, které nadějím na střídmý projekt a brzké vydání příliš nenasvědčují, "Nepůjde jen o pokračování, ale o něco, co konečně skrze nové technologie uskuteční všechny nápady, které jsme vymysleli."
Když se IGN optali, jestli to znamená, že půjde o původní Beyond Good & Evil 2 ve větším měřítku, Ancel odpověděl, že "větší" bude pouze míra hráčovy svobody. Což prý znamená nejen větší výběr dopravních prostředků, ale snad i nějakou formu vyprávění plynoucího z hráčových akcí a rozhodnutí. To je však pouhá interpretace, protože navzdory použití mnoha hezky znějících slov Ancel z úst vypustil skutečně pomálu konkrétních faktů – samozřejmě včetně utajení toho, kdybychom se asi mohli dočkat dalších informací.
Zdá se, že argument "Udělali jsme toho příliš mnoho" je poslední dobou v módě, jako kdyby veteráni průmyslu zároveň neměli disponovat i jistou mírou střídmosti. Lekce jménem Duke Nukem Forever zjevně vyšuměla příliš rychle...