Beyond Good & Evil 2 vyjde později, protože byla příliš velká
zdroj: tisková zpráva

Beyond Good & Evil 2 vyjde později, protože byla příliš velká

18. 7. 2013 18:40 | Téma | autor: Ladislav Loukota |

Na existenci vývoje toužebně vyhlíženého projektu Beyond Good & Evil 2 by bylo snadné zapomenout – peče se už minimálně pět let a o jeho vydání až pro novou generací konzolí se šuškalo už rok před oznámením nové generace konzolí. O důvodech maratonského vývoje se nyní (znovu) pro IGN rozpovídal autor první hry Michel Ancel. Jednoduchým důvodem prodlužovaného vývoje dle něj je přílišná monumentálnost hry. Netřeba se však bát, protože Ancel si z toho odnesl zajímavé morální ponaučení – není třeba činit nějaké pochybné vývojářské kompromisy, stačí prostě počkat na ještě silnější železo!

“Podle mě jsme dělali něco, co bylo na danou dobu příliš veliké. Upřímně řečeno, bylo by velmi náročné vydat něco podobného ještě na současné konzole. Tím neříkám, že by to dnešní konzole nezvládly, ani že by to nezvládl náš tým. Při vývoji však musíte dávat pozor na měřítko celé práce i cílové konzole. O vývoj se chceme pokusit znovu kvůli blížícím se novým konzolím." sděluje Ancel a dodává souvětí, které nadějím na střídmý projekt a brzké vydání příliš nenasvědčují, "Nepůjde jen o pokračování, ale o něco, co konečně skrze nové technologie uskuteční všechny nápady, které jsme vymysleli."

Když se IGN optali, jestli to znamená, že půjde o původní Beyond Good & Evil 2 ve větším měřítku, Ancel odpověděl, že "větší" bude pouze míra hráčovy svobody. Což prý znamená nejen větší výběr dopravních prostředků, ale snad i nějakou formu vyprávění plynoucího z hráčových akcí a rozhodnutí. To je však pouhá interpretace, protože navzdory použití mnoha hezky znějících slov Ancel z úst vypustil skutečně pomálu konkrétních faktů – samozřejmě včetně utajení toho, kdybychom se asi mohli dočkat dalších informací.

Zdá se, že argument "Udělali jsme toho příliš mnoho" je poslední dobou v módě, jako kdyby veteráni průmyslu zároveň neměli disponovat i jistou mírou střídmosti. Lekce jménem Duke Nukem Forever zjevně vyšuměla příliš rychle...

Nejnovější články