Call of Duty 2 a ples příšer v LEVELu 124
zdroj: tisková zpráva

Call of Duty 2 a ples příšer v LEVELu 124

15. 3. 2005 14:14 | Téma | autor: Redakce Games.cz |

Už za tři dny, v pátek 18.

news zdroj: tisková zpráva března, vybalí prodejci tisku na své pulty a regály nový LEVEL, jehož poměrně temnou obálku asi pro někoho nebude těžké přehlédnout. Má to však svůj pádný důvod - nese se totiž v duchu Call of Duty 2 kvůli preview uvnitř. Tento text (viz ukázka níže) pochází z amerického PC Gameru, odkud ho Activision dovolili vzít a kompletně přetisknout dalším nasmlouvaným časopisům v jednotlivých zemích světa, přičemž pro ČR si tyto práva zajistil LEVEL. Update 15:00 - shodou náhod právě z Call of Duty 2 se před chvilkou na internet dostala sada 14ti kvalitních screenshotů ve vysokém rozlišení 1600x1200, z nichž některé scény nebyly k vidění ani na dřívějších fotkách:

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

    Úkoly budou velmi podobné těm z jedničky, i když i zde dojde k určitým změnám. Tou nejzásadnější má být nelinearita hry. Přílišná lineárnost totiž byla prakticky tím jediným, co bylo původní Call of Duty vytýkáno, a tak se autoři rozhodli tuto drobnou pihu na kráse napravit. V pokračování bychom se tak měli dočkat množství vedlejších úkolů, kdy si sami vzhledem k situaci budete moci zvolit, zda se do jejich splnění pustíte, anebo budete raději pokračovat za primárním cílem.

    S postranními úkoly souvisí i nový "systém medailonků". Samotný název této novinky vám toho ale asi mnoho neřekne, takže je třeba bližšího vysvětlení, a tady bych si vzal na pomoc opět hlavního designéra Riekeho: "Systém medailonků je náš pracovní název pro strukturu děje s otevřeným koncem a množstvím nelineárních misí. Call of Duty 2 totiž značně rozšíří hráčovu svobodu a nabídne mu výběr mezi tím, co chce dělat a co dělat musí. Některé cíle budou samozřejmě povinné, ale valná většina z nich bude volitelných... [více v LEVELu]
Pod plesem příšer z nadpisu si představte zajímavý tématický článek, který se zaměří na nejslavnější herní potvory, monstra a závěrečné bossy, jaké jsme měli tu čest kdy zahlédnout. Plnou hru u 124. čísla časopisu nebude jen avizovaná real-time strategie Dragon Throne (2002, 52%), ale také starší český dungeon Brány Skeldalu včetně patche pro spuštění pod Windows. Na DVD exkluzivně naleznete i lokalizovanou demoverzi Empire Earth 2 od CD Projektu. Co se týká recenzí, kolegové zhodnotili například FPS Star Wars: Republic Commando, datadisk The Sims 2: Univerzita, RPG Freedom Force vs. Third Reich nebo adventuru NIBIRU. Tento nástupce Posla Smrti u nás však vyjde až za nějaké 2 měsíce, protože podle informací z dnešního rozhovoru na GC ještě není hotov dabing.

Update 16.3. - O podezření, že si šéfredaktor časopisu Ondřej Průša žije nad poměry, pojednává trailer na LEVEL TV.
zdroj: LEVEL, DeathFellows

jd

Nejnovější články