Call of Duty 6 a více přídavků pro pětku
zdroj: tisková zpráva

Call of Duty 6 a více přídavků pro pětku

16. 9. 2008 11:11 | Téma | autor: Redakce Games.cz |

Potvrzeno pokračování opět od Infinity Ward a kladení důrazu celé série na multiplayer, hned ze dvou důvodů.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva Konference společnosti Activision Blizzard pro analytiky, která se konala v noci na dnešek našeho času v kalifornské Santa Monice, trochu upřesnila budoucí plány tohoto největšího vydavatele v USA (v Evropě to jsou v žebříčku podle tržeb stále EA). Call of Duty 6 potvrzeno a připravované opět studiem Infinity Ward (tvůrci čtyřky), ale panují nejasnosti kolem data uvedení na trh. Rozpor způsobil samotný šéf Activision Publishing Mike Griffith, když v různých momentech prezentace uvedl odlišná data - nejprve zmínil 2009 a pak, po debatě o World at War, asi omylem 2010.

Na otázku, jestli se bude COD6 odehrávat v daleké budoucnosti / ve sci-fi stylu s vetřelci a lasery, jak se hojně spekuluje a mnozí to považují za hotovou věc (ze stejných zdrojů utíkal Pacific u COD5), odpověděl neurčitě jen to, že "uvažují o novém dějišti, nové zápletce a nových typech hry".

Šedesát procent hráčů (z celkových 11 milionů prodaných kusů) Call of Duty 4 hraje multiplayer a průměrně u něj od pořízení strávili celých 5 dnů (5x 24 hodin). Když tyto čísla vidí velín výrobce, pochopitelně se z toho snaží něco vytřískat, a tak znovu potvrdil záměr tento obrovský úspěch ještě více zpeněžit. Ne však měsíčním předplatným, které k tomu vyloženě svádí, nýbrž kladením většího důrazu na přídavné balíčky pro listopadový CoD: World at War, kterých vznikne třikrát více než v minulosti. Mike Griffith zmínil jak standardní placené addony, tak cosi nazývané jako "Day 1 Advantage DLC", zatím bez bližšího upřesnění. Update 17.9. - nespočívá v zrychleném získávání zkušeností v online hře, jak někteří vydedukovali, nýbrž jen ve speciální pušce pro předbjednávky nebo v lehkém kulometu pro sběratelskou edici, jež jinak půjde v MP nabýt až postupem času.

Nejde přitom jen o navýšení tržeb z takových přídavků, ale hlavně o to, že Call of Duty se díky silnému multiplayeru pořád výborně prodává za původní cenu (60 USD / 899 Kč) a že se ho lidé díky němu takřka vůbec nezbavují do bazarů. Takže narozdíl od EA nemusí Activision Blizzard řešit problémy s přeprodejem použitých her.

zdroj: EDGE, Shacknews, Gamasutra, Destructoid

jd

Nejnovější články