Česká adventura Ghost Theory přechází z Unity 3D na CryEngine
zdroj: tisková zpráva

Česká adventura Ghost Theory přechází z Unity 3D na CryEngine

29. 8. 2016 13:19 | Téma | autor: Aleš Smutný |

Druhý pokus českého studia Dreadlocks na Kickstarteru vyšel. Jejich duchařská adventura Ghost Theory následně rozjela i sekundární crowdfunding na oficiálních stránkách. Důkazem toho, že vývoj se plně rozbíhá je i fakt, že tvůrci mění engine, na němž hra poběží. Původně se počítalo s Unity3D, ale studio se rozhodlo, že raději vytvoří hru v CryEnginu.

„Když jsme se snažili finalizovat demo, uvědomili jsme si, že Unity3D prostě není ten správný engine pro potřeby projektu jako je Ghost Theory,“ zní update na kickstarterových stránkách. „Už na úrovni dema jsme museli řešit tolik problémů, že prostě dávalo smysl najít alternativní řešení pro plnou hru. Momentálně jsme tedy uprostřed přenosu všeho z Unity3D na CryEngine. Jak jsme zjistili na Gamescomu, nejsme jediní vývojáři, kteří se rozhodli pro tuhle změnu.“

Dreadlocks ale samozřejmě stále shání další finance na vývoj Ghost Theory a další možností, jak jim přispět, byť tentokrát nepřímo, je hlasováním v rámci Indie Development Fund, což je program Cryteku na podporu nezávislých studií. Navíc je jejich program dobrá cesta, jak získat pozornost vydavatelů, o níž se samozřejmě Dreadlocks uchází.

Další drobné informace o vývoji se dozvíte v nejnovějším kickstarterovém updatu, případně na oficiálních stránkách Ghost Theory. Každopádně je sympatické vidět, že se další český projekt po prvotním crowdfundingovém projektu nezhroutil a práce na něm pokračuje.

zdroj: Archiv

Nejnovější články