Premisa dává vzniknout logické plošinovce, v níž nejde o akci a skákání, ale řešení puzzlů v jednotlivých úrovních, jež doplňuje postupné rozkrývání příběhu, ať už jde o Renoirovu minulost, samotné město, jež podle autorů připomíná Dantovo Peklo a samozřejmě i okolnosti vedoucí k Renoirově zesnutí.
Základ hratelnosti pak vychází z nadpřirozené okolnosti, jíž je fakt, že Renoir se stále potuluje jako zbloudilá duše po světě. Nemůže komunikovat s lidmi ani s hmotným okolím a nesmí přijít na přímé světlo, jeho světem jsou jen stíny. Jelikož je světla v moderním světě spousta, vznikají tak jednotlivé úrovně, jimiž musíte s Renoirem projít a to za pomoci obětí nedávných činů, respektive duší obětí. Ty jsou vůči světlu poněkud odolnější a tak je můžete využívat k přesunům přes exponovaná místa a likvidaci zdrojů ohrožení Renoira.
Samotné puzzly budou zjevně stát na základě cyklických činností, k nimž duše obětí „naprogramujete.“ Asi bude jednodušší podívat se na vysvětlující video níže, nicméně dá se říci, že každou úroveň opakujete s jiným aktérem, který využívá činnosti předešlé duše. První oběť tak přeruší tok světla, tím otevře na chvilku cestu druhé, tak zavře proud páry a obě tak dohromady dají prostor Renoirovi, aby prošel dál.
Soulbound Games na hře pracují už půl roku a pro její dokončení finance z Kickstarteru potřebují. Vývoj se potáhne až do začátku roku 2017, protože Renoir je jejich doposud největším projektem, na což malé studio prostě nemá dostatek financí. Tým chce sehnat investory, k čemuž ovšem potřebuje důkazní materiál o tom, že je o hru zájem, což představuje právě Kickstarter. Renoir je momentálně plánovaná pro PC, Mac a Linux s vyhlídkou na PS4 a Xbox One, samozřejmě v případě, že vše odkývnou v Microsoftu a Sony. Podívejte se na projekt Renoir na Kickstarteru a případně autory i podpořte. Hru dostanete už od 7 liber příspěvku, což je skoro za hubičku.
zdroj: Archiv