Jak totiž na 1. září na oficiálním foru City of Titans svěřil Nate Downes, prezident vývojářského studia Missing Worlds Media a člen fanouškovské komunity, která od počátku léta s NCsoftem jedná o přebrání oficiálních práv původního City of Heroes. Prozatím není nic jisté, celý podnik by navíc neměl o moc větší efekt, než že by zoficiálněl status City of Titans jako pokračování City of Heroes.
Součástí dohody v její aktuální verzi totiž není licencování zdrojového kódu a databáze hráčů, ale ani původních postav z City of Heroes. V praxi by došlo na vytvoření separátní společnosti, která by poté licencovala značku od NCsoftu a nabídla její části k prodeji vývojářům Města titánů. Součástí by bylo i licencování herního enginu City of Heroes k rozběhnutí serverů původní hry.
Odkoupení celé licence se zdá nepravděpodobné, ani při rušení City of Heroes ostatně NCsoft nekývl na snahu vývojářů z Paragon Studios na odkoupení sebe sama.
A když už lidé z komunity kolem CoH tak rozjeli, doufají rovněž, že se jim podaří spojit s vývojáři Atlas Park Revival, projektu snažícího se znovuvytvořit zónu Atlas Park z City of Heroes v podobě multiplayerové arény. Plánem je využít jejich Unreal Engine 4 výtvor jako jakýsi mezní pojítko mezi City of Heroes a City of Titans.
Prozatím není nic jisté, horečné vyjednávání ostatně probíhalo i během konce původní onlinovky. Je však vidět, že fanoušci se s jeho koncem rozhodně nehodlají smířit a budou za pokračování bojovat, stůj co stůj.