Co by se dalo čekat od God of War III ?
zdroj: tisková zpráva

Co by se dalo čekat od God of War III ?

21. 9. 2008 12:12 | Téma | autor: Redakce Games.cz |

Silný příběh, konec řeckých bohů včetně Dia a kooperativní multiplayer?

Zvětšit zdroj: tisková zpráva Na serveru IGN se podobně co v případě nedávného Halo 4 zamýšleli nad tím, jak by asi mohlo vypadat další pokračování série God of War, které se patrně objeví na PS3 koncem roku 2009. Ano, řeč je nyní o projektu God of War III, o němž toho ovšem stále není mnoho známo. Nicméně už se například ví, že scénář má zhruba 120 stránek (jako některé Hollywoodské filmy) a že hra bude rozdělená do tří velmi specifických kapitol. Také se ví, že tvůrci kladou velký důraz na kvalitu dabingu a že hra bude podporovat vibrace.

S největší pravděpodobností dojde také k implementaci dispozic Sixaxisu, řeč je o technologii citlivosti na pohyb. Takže různé naklánění padu by mohlo hlavnímu hrdinovi napomoci v balancování při přechodu úzkých platforem a říms, uvedená featura by dokonce mohla plně nahradit současný ATB systém (používání tlačítek dle nápovědy na obrazovce). Na IGN navrhují nějakou tradiční sexy minihru za využití pohybujícího se Sexaxisu, ehm, Sixaxisu, ale i bez tohoto příliš odvážného nápadu lze od GoW III opět čekat hraní s ratingem pro dospělé. Co by si to tady konečně mohli střihnout i v co-op módu.

Je totiž veřejným tajemstvím, že se pro GoW III hledal online programátor, od čehož se lze odpíchnout právě k alternativě kooperativních online hrátek pro dva bijce na scéně. Podle IGN by tady Kratosovi mohl být k ruce nějaký sourozenec, další potomek Diova "řádění" mezi smrtelníky. Další možností se zdá být nějaká nejlépe hodně prsatá bojovnice, ovšem kde ji vzít a nekrást. Nejlepší variantou se tak jeví slovutný Héracles, jehož životní peripetie mají s těmi Kratosovými mnoho společného, nemluvě o mimořádných dispozicích.

Což by se dalo využít pro umné propojení jejich příběhu, v němž posléze oba vytáhnou proti vládci Olympu a řeckému panteonu, který se v rámci téhle série povážlivě tenčí. A dost možná, že dojde svého konce, kterému by ovšem slušelo patřičně epické finále např. s takovými Titány, jež povede právě Kratos do boje proti bohům a jejich armádě. Věru zajímavá paralela se severskými mýty a Ragnarokem. Někdo by snad řekl i plagiátorství, ovšem toho mají lidé ze Sony a David Jaffe aktuálně plnou hlavu u soudu, neboť byly v cause God of War napadeni, že si námět a řadu nápadů "vypůjčili".

Pokud k tomu mohu říci i za sebe pár znaků, chtěl bych tu mít více interaktivní prostředí a více zajímavých puzzlů (ideálně se obměňujících, jak to předvedl už Resident Evil 3). Možnost soustředit se jenom na určitou zbraň a s ní mít k ruce zcela osobitý soubojový systém, jakkoliv jsou unikátní Kratosovy meče zdařilým trademarkem série.

Ocenil bych rozlehlejší prostory pro seberealizaci a též pro výše naznačený co-op, přičemž bych se nebránil ani online arénám, kde by Kratos za nějakých ztížených podmínek musel čelit určitému počtu po sobě jdoucích nepřátel, které by ovšem jednoho po druhém ovládal jiný hráč. S čímž souvisí i různé módy přístupné po dokončení singleplayerové kampaně - volba libovolného střetu s bossem nebo určité pasáže se snahou tuto dokončit co nejrychleji. Samozřejmě na všechno by tu byly pravidelně aktualizované online žebříčky. Co byste tu uvítali vy?

SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
God of War III se představuje v traileru  [16.7.2008 00:00 - levis]
God of War III na letošním E3  [24.6.2008 20:20 - levis]

zdroj: IGN

mart

Nejnovější články