Co se skrývá za záhadou Schwarzenberg?
zdroj: tisková zpráva

Co se skrývá za záhadou Schwarzenberg?

13. 8. 2002 15:54 | Téma | autor: Redakce Games.cz |

Před třemi dny jsme vám přinesli zprávu o nově připravované hře z válečného období - Schwarzenberg, kterou vyvíjejí Radon Labs.

Stále ještě bohužel nejsou k dispozici žádné obrázky, jimiž bychom vám dnešní den zpříjemnili, zato se však objevilo pár nových informací.

Příběh Schwarzenberg není založen na fikci, ale na skutečné historické události, a protože celý vývojový tým i zakladatelé společnosti Radon Labs pocházejí z malého německého městečka blízko českých hranic, ukrytého hluboko v horách a čirou náhodou se toto městečko jmenuje Schwarzenberg, dalo by se skoro říct, že jde o svědectví z "první ruky". Když byli hoši z Radon Labs ještě malí, Německo bylo rozdělené na dvě části a oni toho zatím nevěděli příliš mnoho o válce a roce 1945, tedy roce popisovaném nadcházející hrou. Mezi lidmi však kolovala spousta tajemných historek o jakési Svobodné Republice Schwarzenberg. Až teprve po pádu Berlínské zdi se budoucí tvůrci postupně mohli dostat k nějakých konkrétním materiálům a informacím, které pak vedli k myšlence na vytvoření takové hry jakou se Schwarzenberg chystá být. Samozřejmě trvalo ještě nějakou tu dobu (12 let), než se tým nadšenců konečně cítil dostatečně připravený na to, aby svůj nápad zrealizovali. I když bylo skutečné městečko Schwarzenberg jejich domovem, neobešlo se to bez vyzpovídání otců a dědů, kteří jim o dřívějších dobách poreferovali. Sami hoši si však region dostatečně prozkoumali a dnes tvrdí, že znají jeho všechny šachty a skryté jeskyně jako nikdo jiný. Nyní firma Radon Labs sídlí v Berlíně, necelé tři kilometry od Brandenburské brány a tak její zaměstnanci mají celkem jednoduchý přístup ke všem potřebným materiálům v knihovnách a muzeích. Kde kdo by jim jejich práci mohl závidět, protože téměř každý den odhalují další neznámé skutečnosti, tajemství a otázky.

Schwarzenberg má být kombinací střílečky (asi ze 60%) a adventury (zbývajících 40%) a veškerá města, vozidla, zbraně ve hře zobrazená budou vypracována maximálně (tvůrci odvážně tvrdí 100% - bohužel to zatím nemůžeme konfrontovat se screenshoty) realisticky. Hra bude založena na příběhu, jehož četné zápletky a mnohá překvapení by byla i škoda už nyní odhalovat. Jistí si ale můžete být tím, že se bude zakládat na původních historických událostech (jak jsme zmínili výše). Děj vás tedy zavede do hornaté části východního Německa, která je známa svou tradicí v hornictví a také hlubokými lesy. Je to místo se starými hrady i malými chatrčemi v lese, skrytými jeskyněmi i zalidněnými tržišti. Vašimi nepřáteli budou především nacisté, ale objeví se i další. Bojovat proti nim budete moci několika možnými způsoby. K dispozici budete mít zbraně (nože, obušky, ostřelovací pušky, automatické zbraně, ad.) nebo poněkud silnější a ničivější prostředky jako různé výbušniny či granáty. Všechny tyto zbraně však budou omezeny realistickými limity (náboje apod.). To se týká především těch 60% hry - střílečky. Jelikož bude mít Schwarzenberg také svou poměrně silnou adventurní část, můžete se těšit na detailně vyvedené postavičky, rozhovory i náročná puzzle a bude zde i spousta věcí, které lze zkombinovat.

Radon Labs pro své dílo využívají vlastností svého vlastního Nebula enginu, na kterém poběží i jejich další dlouho vyráběný projekt s názvem Project Nomads. Co se týče Schwarzenberg, mají už tvůrci hotový koncept hry, takže je čeká ještě hodně práce. Času si na to ale stanovili poměrně dost. Podle jejich plánu se má totiž hra Schwarzenberg objevit až v posledním kvartálu roku 2004.

zdroj: HomeLAN

korgull

Nejnovější články