Crytek zatím cloud gamingu nevěří kvůli cenám HW
zdroj: tisková zpráva

Crytek zatím cloud gamingu nevěří kvůli cenám HW

15. 9. 2011 11:25 | Téma | autor: Aleš Smutný |

Carl Jones, jeden z klíčových lidí v Cryteku, se v zajímavém rozhovoru rozpovídal o mnoha tématech, ať už další generaci konzolí, budoucnosti free-to-play hraní, pojmu casual anebo i PS Vita. Nicméně to nejzajímavější se asi týká cloud gamingu, který i přes svou funkčnost teprve čeká na skutečný boom. Podle Jonese ovšem cloud gaming ještě nějakou dobu tento rozkvět nezažije a určitě ne ze strany Cryteku, který mu zatím moc šancí nedává.

„Je to možná koncept, který přišel dříve, než na něj byl herní průmysl připravený. Trochu jsme jej testovali a nejsme si jistí, že bude výdělečný, nebo jestli jej hráči potřebují. Podívejte, promluvte si s někým, kdo je v online byznyse alespoň pět let a řekne vám jediné – ceny serverů nejdou dolů“. A v tom je dle Jonese jeden z hlavních důvodů, proč budou mít služby jako OnLive a Gaikai problémy s větším rozšířením.
„Vezměte si třeba Crysis nebo Crysis 2“, pokračuje Jones. „Když je nacpete do cloudu, každý nový hráč bude potřebovat větší hardwarový výkon, a to stojí peníze. Ale myslím, že časem uvidíme lidi designovat hry pro cloud gaming, vytvářet pro něj nové technologie, aby byl co nejefektivněji využit“.

A co vy? Už jste zkusili nějakou takovou službu? Umíte si představit, že byste místo hraní ze svého disku prostě jen nahodili modul a nechali si hraní „přinést“?

Nejnovější články