„Mluvíme o tom a samozřejmě tu bude nějaká součinnost. Ale je to poprvé, kdy můžeme říct, že Hitman opouští rodné hnízdo. Naštěstí jde k někomu, koho známe. Někteří klíčoví vývojáři tam přišli z IO a pracovali na předchozích hrách, takže Hitman nebude ve zcela nových rukách“. Podle Blystada je na místě přirovnání k tomu, jak na sérii Call of Duty pracuje Infinity Ward a Treyarch, tedy ve smyslu převzetí jedné značky cizím týmem.
IO si slibuje od nových vývojářů svěží pohled na samotnou značku. „Říkali jsme si, že je to podobné jako u velkých filmových značek, jako jsou Vetřelci, kde každý pracuje trochu jinak. Takže spíš, než že by dělali tu samou věc stále dokola stejně, pokusí se na postavu podívat z nové perspektivy“. Zároveň ale platí, že právě kvůli tomu bude IO na vývoj nového Hitmana dohlížet. Aby zase ten svěží pohled nezlikvidoval implementací příliš nových mechanik celý styl gameplaye. Což bychom asi nechtěli, protože se nám nový Hitman líbil – viz recenze.
A co bude mezitím dělat IO Interactive? Prý začala práce na novém titulu. Jakém? Inu, to Blystad neřekl...