Dan Vávra popisuje vývoj prototypu RPG od Warhorse
zdroj: tisková zpráva

Dan Vávra popisuje vývoj prototypu RPG od Warhorse

25. 6. 2013 12:14 | Téma | autor: Aleš Smutný |

Dan Vávra napsal a zveřejnil po necelém půl roce (přesněji pěti měsících, jak sám uvádí) nový vývojářský deníček o připravovaném husitskému RPG od Warhorse Studios, v němž vysvětluje, proč bylo okolo vývoje hry tak dlouho ticho. Jak vám zevrubně vysvětlí, důvodem byla výroba prototypu hry určeného pro prezentaci vydavatelům a distributorům.

Jak to s tím představováním dopadlo, se ještě nedozvíte, prý až příště. Dan ale zmiňuje úskalí prezentování takového prototypu RPG s otevřeným světem v kontrastu k jiným žánrům, konkrétně ke střílečkám typu Call of Duty. Dokonce dojde i na letmé přirovnání k "oblíbenému" Skyrimu jako materiálu, který zástupci firem určitě znají a na základě toho si dokáží představit, o čem má být chystaná hra od Warhorse.

O tom, jak přibližně prototyp hry momentálně vypadá, jaké příjemně znějící detaily v něm můžete naleznout, a jak je na tom RPG od Warhorse s "wow" momenty, se dočtete na blogu.

Nejnovější články