Dead Island: Riptide nabídne jiné prostředí a stejný styl
zdroj: tisková zpráva

Dead Island: Riptide nabídne jiné prostředí a stejný styl

23. 10. 2012 18:47 | Téma | autor: Aleš Smutný |

Pokud jste překousli fakt, že Dead Island je akční řežbou a ne survival hororem a zamilovali jste se do hry, jistě patříte k fanouškům, o nichž mluví Sebastian Reichert z Deep Silver. Podle něj chtěli fanoušci tak moc další zážitky z Dead Islandu, že nešlo čekat na vytvoření tradičního pokračování, ale odpovědí je právě Dead Island: Riptide, hra s pár novými prvky a přesto gameplayem, na nějž jsou fanoušci zvyklí.



„Trochu jsme změnili setting, vybudovali nové prvky, které do tohoto prostředí sednou a hlavně jsme se ujistili, že to zase bude skvělý zážitek.“ Oním novým settingem je džungle ostrova Palanai, která vystřídá hotelový resort z prvního dílu. Ovšem ne ve smyslu samotného konceptu kontrastu. „V Dead Islandu“, vysvětluje Reichert „byla krása vytvářena člověkem – pláž, hotel a proti tomu děs ze zombií. To se teď změnilo. Palanai je ostrov přírodní krásy, třeba úžasných vodopádů, s čímž kontrastuje přírodnídestrukce skrze déšť, bouřky a monzuny. A samozřejmě zombie“.

Je to dobrý příklad toho, jak tvůrci chtějí přinášet pár změn, ale zároveň radikálně neměnit úspěšnou formuli. Změn se ovšem dočkáme i jinde. Trochu větší důraz zde by měl být na příběh, který sám o sobě má být temnější. A tím to nekončí. „Bude zde nová postava a spousta dalších nápadů, o nichž jsme mluvili dříve. Půjde toho více dělat. Malým příkladem budiž i to, že hra nyní bude sledovat jaké zbraně používáte a podle toho s nimi budete zacházet účinněji“.


Těšíte se na Dead Island: Riptide? A jste radši, že se tvůrci rozhodli udělat takovéto lehké pokračování, namísto čekání na nevyhnutelnou a nutně promakanější dvojku?

Nejnovější články