Del Toro sám ale nehodlal svůj projekt vzdávat a nyní oznámil, že už brzy bude ruka v rukávě. „Nejdřív jsme měli v plánu obcházet spoustu vývojářů. Ale teď to vypadá, že půjdeme do vývoje hned po prvním setkání. Nemohu říci o koho jde, ale šli jsme za velkým vývojářským subjektem a vypadá to, že nás vezmou, protože se jim líbí naše nápady“, vysvětluje del Toro.
Samozřejmě, ze hry toho vlastně moc nebude a del Toro střízlivě konstatuje, že vývoj zabere ještě tak dva roky, přičemž rok a půl přípravy už má titul prý za sebou. „Dali jsme do toho rok a půl práce, máme vyřešené universum, ale teď se musí začít s kódováním, vytvářením enginu a testováním. Základní prvky hry jsou hotové, ale teď na ní musíme začít doopravdy pracovat a vytvářet ji“.
Celkově se zdá, že dol Toro poněkud vystřízlivěl ze svých očekávání a nároků. Původně inSane plánoval jako trilogii, ale nyní skromně prohlašuje: „Myslím, že nyní se budeme soustředit na tvorbu skvělé hry a pak uvidíme. Ano, původně tu byla myšlenka na trilogii a je tu ta možnost. Ale momentálně s ní nepočítáme“. To není na škodu, teoreticky stačí jeden skvělý titul a pak se třeba další odrazí. Každopádně, pokud se vše zdaří a del Toro své inSane dotáhne do úspěšného konce, možná se dočkáme zajímavého hororu. Snad. Teoreticky. Ať to nezakřikneme.