Destiny bude pro samotáře i společenské hráče
zdroj: tisková zpráva

Destiny bude pro samotáře i společenské hráče

3. 10. 2013 13:32 | Téma | autor: Aleš Smutný |

Chystaná střílečka Destiny od Bungie vypadá velmi nadějně. Byť bývá občas zaměňována s poněkud odlišným typem multiplayerových FPS „na kola“, daří se jí celkem solidně udržovat pověst „toho MMO od tvůrců Halo“. Vizuální stylizace je atraktivní, space operový příběhový pokec víceméně také.

Na druhou stranu hodně hráčů, asi i díky představení s mnoha podobnými projekty, mate ona klíčová multiplayerová složka. I proto komunitní manažer Bungie odpověděl na několik otázek ohledně samotné hry a nastínil některé její vlastnosti. Ačkoliv jako základní jednotku hry berou vývojáři tříčlenný tým Guardianů, omezení na počet hráčů v jedné akci prý existovat nebude.

Během klasického cestování mapou budete potkávat jiné hráče v různém množství. Zajímavě zní informace, že zde budou samostatné módy jako je kompetetivní PvP nebo Raidy, ale o tom zatím nechce tým mluvit. Hlavní je, že naskakování do public eventů, tedy bojů s velkými nepřáteli, bude plynulé. Nečekají na vás loadovací obrazovky nebo nějaké lobby. Prostě budete chodit po světě, a když uvidíte, jak se někdo likviduje s nepřítelem, a rovnou se k němu přidáte v bohulibé práci.

V PvP proti sobě budou stát Guardiani a vše, co v tomto módu získáte, bude použitelné v klasické kampani i dalších módech - a naopak. Jinak se zdá, že když Bungie hovoří o Destiny, popisují klasické MMO - jen se zásadně této zkratce vyhýbají. Přitom, když dojde na dotaz ohledně velikosti světa, je celkem jasné, že hra je obrovská. Samozřejmě, dá se čekat, že Destiny nebude velká jako jiná MMO. Nechme se ale překvapit, jak ve finále veliká hra bude.

...

Destiny budete moci hrát i sami, ale bude holt náročnější. Celý příběh budete moci projít sami a ignorovat jiné hráče (nepůjde být ryze off-line). Hra vás nikdy nebude nutit k tomu, abyste se s někým spojovali nebo kamarádili. Spolupráce s jinými Guardiany prý ale bude snadná a rychlá, což by mělo zbořit bariéru, která v mnohých titulech odrazuje od multiplayeru či hraní v kooperaci.

Nejnovější články