Eidos plánoval do Deus Ex 3 více prostředí včetně Indie
zdroj: tisková zpráva

Eidos plánoval do Deus Ex 3 více prostředí včetně Indie

9. 9. 2011 15:32 | Téma | autor: Marek Tvrdý |

V nedávném rozhovoru s tvůrci Deus Ex: Human Revolution ze studia Eidos Montreal prozradil hlavní výtvarník Jonathan Jacques-Belletéte, že původně do hry plánovali Montreal jako jednu z lokací. Hlavní herní designér Frank Lapikas pak přidal, že měli plány na další čtyři.

"Skutečně tam měly být cesty vedoucí do Montrealu. Měli jsme venkovní lokace umístěné v nejznámějším sousedství Montrealu - Plateau. Je tam velmi unikátní architektura zvaná tri-plexe s točitými kovovými schody vně budovy. Je to příznačné právě pro Montreal a měli jsme grafické návrhy těchto ulic, jak by mohly vypadat za 20 či 30 let. Dokonce jsme je zkoušeli ve hře. Chodit okolo těch známých budov bylo skutečně něco zvláštního - ta architektura nikdy předtím ve hře nebyla a ani nebyla součástí naší vize roku 2027. Bylo to naprosto skvělé."

Mezitím Lapikas dodává: "Plánovali jsme mnohem více městských center. Montreal měl být jedno z nich. Horní Heng Sha bylo vymodelováno, ale nebylo dokončeno. Na začátku projektu jsme dokonce uvažovali o cestě do Indie. Ale při modelování center a pochopení jejich časové náročnosti, jsme tento nápad museli zahodit."

Je to poněkud smutný přístup, ale plně pochopitelný vzhledem k detailům napěchovaným do městských čtvrtí a jejich ulic, domovu a kanceláří, jejichž tvorba nebyla dle Jacques-Belletéte vůbec jednoduchá.

"Nastudoval jsem toho spoustu o dekoracích a industriálním designu. Vším tím námi nadesignovaným nábytkem bychom naplnili katalog Ikea. Musím poděkovat svým šéfům, že mě nechali strávit takové množství času návrhem židlí, sedaček a polštářů."

Nicméně je spokojen s konečným produktem, který ospravedlňuje všechnu snahu do toho vloženou: "Šéfové mi dovolili se ponořit do velkého výzkumu designu prostředí hry, což si myslím, že byl skvělý krok. A i když si toho hráč možná nevšimne, osobně jsem přesvědčen, že podvědomě všechny tyto věcí vnímá."

Právě jedna z věcí, která dělá Human Revolution tak poutavou hrou, je množství detailů v každém centru, a jak se liší mezi sebou.

Nejnovější články