Až do Falloutu 76 dorazí, budete si moct po přihlášení vybrat mezi touhle dvojicí. Klasický mód se nově jmenuje Adventure, v Survivalu narazíte na stejné úkoly a události, lišit se budou hlavně postihy za útočení na ostatní hráče.
Do nového módu můžete vyrazit s existující postavou, nebo si vytvořit novou. Při použití té aktuální se vám bude postup přenášet mezi oběma verzemi, včetně množství nábojů, víček, zkušeností a tak dále.
Všichni hráči mimo vašeho týmu a organizátorů událostí posvěcených Bethesdou nicméně budou označení jako otevřeně nepřátelští, takže při útoku na ně nemusíte absolvovat úvodní kolečko s ujištěním, že opravdu chcete zaútočit.
Každé setkání s jiným přeživším se tak může během několika sekund proměnit v krvavou řež. Škálování levelů z původního Falloutu 76 bude zachováno, takže i když budete mít nižší level než útočník, neznamená to automaticky prohru.
zdroj: Archiv
Bethesda se zatím úplně nerozhodla, co s vámi bude, pokud při střetu s ostatními hráči zemřete. Následky a od nich odvozená pravidla prý pomůže rozhodnout plánovaný betatest. V současné době se údajně nebudete moct příliš efektivně mstít, protože se po smrti probudíte buď ve svém táboře, nebo ve Vaultu 76.
Za zabití hráče dostanete dvojnásobek víček a budete si moct posbírat i nějaké věci z jeho inventáře. Zároveň bude mít Survival mód výsledkové tabulky, které by vás v lovení ostatních měly podpořit, hlavní motivací ale bude právě to, co by z druhého hráče potenciálně mohlo vypadnout. A víčka!
Po smrti nepřijdete o zbraně nebo vzácné kusy vybavení, ale i tak by ztráty občas mohly pěkně bolet. Minimální penalizace za útok vám zase umožní přepadávat hráče, aniž by z toho pro vás plynul nějaký postih, takže můžete ostatní lovit a odměnu vypsanou na vlastní hlavu neřešit.
Spuštění bety se plánuje na březen, ale vývoj prý Bethesdě může zabrat víc času, takže si na ni možná počkáte i déle.