Feargus Urquhart o Neverwinter Nights 2
zdroj: tisková zpráva

Feargus Urquhart o Neverwinter Nights 2

26. 8. 2004 12:12 | Téma | autor: Redakce Games.cz |

Na začátku tohoto měsíce byl oznámen vývoj nového pokračování věhlasné D&D RPG ze světa Forgotten Realms - Neverwinter Nights 2.

Neverwinter Nights 2 zdroj: tisková zpráva Pracuje na něm společnost Obsidian Entertainment, jejímž zakladatelem je muž jménem Feargus Urquhart, bývalý president Black Isle Studios (BIS). A jak že se k tomuto projektu vůbec dostal? Jak se vyjádřil v rozhovoru pro magazín HomeLAN, když byl ještě v BIS, dlouhá léta spolupracoval s BioWare - původními tvůrci NWN 1. Později se v rámci své práce seznámil i s vlastníkem studia Hyperion (nyní EA Pacific) Michaelem Boothem, který ho představil současnému výkonnému řediteli společnosti Atari, Johnu Hightovi, svému někdejšímu kolegovi. Právě John Hight má v Atari na starost produkty řady D&D. Je to vlastně jako v pohádce - dobré vztahy s BioWare a osudové setkání s Johnem Hightem nakonec vyústilo v nabídku na vývoj Neverwinter Nights 2.

Společnost BioWare hraje při tvorbě nového titulu stále poměrně klíčovou roli, protože je dodavatelem důležitého základu - nejnovější verze Aurora enginu. Také zajišťuje nezbytnou podporu při jeho užití a sledujíc vývoj funguje pro Obsidian i jako zpětná vazba. Design a grafika je však plně v rukách Obsidianu, který se hodlá ubrat novým směrem. Kupříkladu mají v úmyslu přepsat celý grafický systém a začlenit do něj moderní efekty a technologie. Pokud jde o příběh, ten zůstává stále ještě tajemstvím. Urquhart pouze naznačil, že se chtějí více zaměřit na město Neverwinter, kde prý hráč tentokrát stráví o něco více času. Zpátky se objeví také Lord Nasher a stane se velmi důležitou součástí celé hry.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Po stránce hratelnosti se tvůrci chystají soustředit mj. na dvě důležité věci, a to na interface a ovládání spolubojovníků. Rádi by dosáhli toho, aby kumpáni nejen reagovali v bojích mnohem inteligentněji, ale aby se také stali skutečnou aktivní součástí děje, něco jako v Baldur's Gate 2. Skalní příznivci D&D by měli vědět, že v této hře budou použita pravidla 3,5 edice. Tvůrci si rovněž uvědomují důležitost MOD komunity, a tak plánují co největší možnou podporu i v této oblasti. Vůbec velmi spoléhají na silnou fanouškovskou základnu série. Proto také dali světu vědět tak dlouho dopředu, že se hra vyvíjí. Počítají totiž s tím, že i sami hráči si řeknou, co od nových dobrodružství Neverwinter Nights 2 očekávají a budou po celou tu dlouhou dobu vývoje (vydání je naplánováno až na rok 2006) tvůrce zásobovat nápady a připomínkami. Za tímto účelem je zřízené i oficiální diskusní fórum.

zdroj: HomeLAN

korgull

Nejnovější články