„Nepořídil jsem celou značku jsem proto, aby si lidi zahráli Duke Nukem Forever. To byla spíš daň, kterou jsme museli zaplatit, aby měl Duke Nukem budoucnost,“ vysvětluje Pitchford. Je to jen logické, protože tato značka bude rozhodně táhnout i přes rozpačitý stav Duke Nukem Forever. Jenže je škoda, že by se případného vývoje neujal přímo Gearbox.
„My jsme opravdu udělali nějaký vývoj konceptu,“ pokračuje šéf studia. „Problém je v tom, že Gearbox je nyní příliš zaneprázdněný. Rychlejší cestou by bylo, kdybychom si vybrali správného vývojáře, který by měl zájem a s ním bychom spolupracovali.“
V základu to není špatný nápad, při volbě správného studia by vše mohlo fungovat. Jenže když naposled Gearbox pracoval s jiným studiem, jednalo se o TimeGate Studios a onou hrou byl Aliens: Colonial Marines. Dá se čekat, že by se Gearbox případně držel v podobné cenové hladině a to nevěstí zrovna velkou produkci.
zdroj: Archiv