Grafika Fallout 3 hezčí na PC, X360 nebo PS3?
zdroj: tisková zpráva

Grafika Fallout 3 hezčí na PC, X360 nebo PS3?

23. 10. 2008 15:15 | Téma | autor: Redakce Games.cz |

Redaktoři PlayStation Magazínu měli možnost hrát všechny verze a srovnali, v čem se liší jejich vizuální zpracování.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva "PlayStation Magazín přiznal, že PS3 verze Fallout 3 je horší než na jiných platformách." Tahle úterní aktualita, čerpající z jedné špatně čitelné věty na scanu, rozvířila internetová diskusní fóra, v nichž mnozí chytrolíni začali zasvěceně žvanit o znovu jasně odfláknuté konverzi apod. Na jazyk se proto ihned vkradla logická otázka, v čem že přesně má být hra na PlayStation 3 horší než na X360/PC. Ne vývojáři z Bethesdy, kteří na toto konto mlčí, nýbrž redaktoři onoho časopisu proto byli nuceni přijít s podrobným vysvětlením, jak to přesně mysleli - opírajíc se přitom o své zkušenosti z hraní Falloutu 3 na všech třech systémech, což dosud měl šanci málokdo.

Podle PSM3 vypadá nejlépe PC verze, která má ostré barvy, nekonečnou dohlednost do dálky, textury ve vysokém rozlišení a krásné světelné efekty. Díky výkonu počítačů žádné překvapení, to jen se vzpomenutím na fakt, že hlavní vývojovou platformou byl X360. Druhou nejlepší verzí z hlediska vizuálního zpracování je právě ta pro Xbox 360, která prý má oproti PC citelně hrubší textury a méně rozeznatelné objekty v dálce, na druhou stranu ale disponuje stabilním (ve smyslu nekolísajícím) počtem vykreslovaných snímků za vteřinu.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Nejhorší je, jak už víte, PlayStation 3 verze Falloutu 3. Má sice vyhlížet podobně jako na X360, ale věci ve větší vzdálenosti jsou trochu zubatější, textury jsou rozmazanější a, což je nejdůležitější, ve framerate dochází k občasným výpadkům, což se údajně týká zejména posledních příběhových misí, kdy je engine otevřeného světa ždímán na maximum (jestli se to stává i na Xboxu, ovšem nedokázali říct, protože tu ještě nedohráli). Na každý pád, kolegové z britského papermagu ujišťují, že popisované rozdíly mezi verzemi NIJAK neovlivňují zážitek ze hry, jejíž vlastní obsah je totožný na PS3, X360 i PC.

Fallout 3 vyjde pro všechny systémy 31. října (u nás na PC v češtině) - více ve včerejších dojmech po dohrání a předešlém zpravodajství, z nějž vybíráme:

KRÁTKÉ ZPRÁVY:

22.10. Microsoft se rozhodl neuvést Fallout 3 na indický trh kvůli "kulturní citlivosti".
21.10. Cenega: lokalizovaný Fallout 3 schválen a ve výrobě, česká PC verze stíhá evropské datum 31. října.
19.10. Tu desítku (z možných 11 bodů) pro Fallout 3 argumentuje OXM 40-hodinovým podmanivým příběhem, masivním světem a intenzivními boji, nelíbil se mu po Mass Effect zastaralý systém dialogů, third-person pohled, často zmatené pokecy s NPC, ignoranci AI poblíž zabitých kolegů a nemožnost cestovat, pokud nejste venku.
14.10. Časopis OXM to vidí takhle: Fallout 3 10/10, Fable 2 9,5/10 a Midnight Club Los Angeles 8/10.
19.9. Připravte se na budoucnost, tak se jmenuje doména Fallout 3 homepage.
11.9. Kvůli obstrukcím se schvalováním bude i mezinárodní (nejen australská) verze Fallout 3 obsahovat fiktivní názvy pro drogy, bez jakýchkoli referencí na ty reálné.
3.9. Základní verze Fallout 3 bez podpory modifikací/editorů (ty později), přídavný quest bude několikahodinový a ve stylu Knights of the Nine pro Oblivion.
12.8. Austrálie nakonec na svůj trh pustí speciálně upravenou verzi Fallout 3, v níž bylo zmírněno podněcování a odměňování za používání drog.
1.8. Bethesda: nekupovali jsme práva jen kvůli Fallout 3 a pak abychom se sérií přestali.
25.7. Pravidelný přídavný obsah pro Fallout 3 (ekvivalent Knights of the Nine pro Oblivion) pro PS3 nebude, jen na PC a X360.
17.4. Fallout 3 podobně HW náročný, jako byl ve své době Oblivion (vzhledem k tehdejší situaci), cílem běh ve 30 snímcích za vteřinu na všech platformách, tou hlavní pro vývoj je X360.
zdroj: CVG

jd

Nejnovější články