V důsledku toho se studio rozpadlo a několik jeho bývalých členů dnes pod hlavičkou Crate Entertainment pracuje na projektu Grim Dawn. "Pokud vím, THQ s Big Huge Games jednala ve stejnou dobu jako s Iron Lore. Když ale BHG získali designéra Kena Rolstona, mohli se v THQ přetrhnout, aby BHG koupili," uvedl Bruno.
V rozhovoru se serverem IncGamers Bruno přiznal, že první díl Titan Questu byl ve vývojářském buildu zábavnější a že finální hře něco chybělo. Napravit by to měl právě nadcházející Grim Dawn, který má za sebou momentálně dva a půl roku vývoje a dá se v něm nyní hrát až po 30-40 level postavy.
"Nikdy jsme pro Grim Dawn nehledali vydavatele. Všichni chtějí vlastnit značku a po vydání hry bychom se pak ocitli ve stejné situaci, jako kdysi v Iron Lore," tvrdí šéf firmy. Proto se nakonec studio obrátilo na Kickstarter, kde už Grim Dawn překročil požadovanou částku a celá kampaň tedy byla úspěšná.