Nemusíte se přitom bát, že by šlo o hibernační stav, ve kterém jiné hry tráví roky a roky. Od prosince Hades dostal šest velkých updatů (tvůrci tvrdí, že je v něm oproti spuštění early accessu víc než dvojnásobek obsahu) a další budou následovat v osmitýdenních intervalech.
Na Steamu early access Hades vyjde 10. prosince, tvůrci tohle rozhodnutí vysvětlují na produktové stránce: „Hades jsme designovali s myšlenkou předběžného přístupu už od začátku. Chtěli jsme zjistit, jestli dokážeme vytvořit skvělou hru ve spolupráci s komunitou, takovou, jaká bude odpovídat našim standardům ohledně designu, stavby světa či příběhu a zároveň se bude vybíjet na základě zpětné vazby naší komunity. Všechny aspekty hry od její modularity až po styl vyprávění vycházejí z téhle myšlenky.“
zdroj: Archiv
Základní kostra by v době příchodu na Steam už měla být hotová, takže byste měli mít možnost dosáhnout Zagreova ultimátního cíle dostat se z podsvětí až na zemský povrch. Shodou okolností jsem Hades před pár dny úplně propadla a musím potvrdit, že jde o pořádně chytlavou roguelite záležitost. Možná až příliš chytlavou, která má kromě skvělých soubojů taky spoustu jiných kvalit věrných střihu Supergiant Games.
Jde taky zřejmě o první hru, které skončí její exkluzivita pro Epic Games Store, v tomto případě roční. Plus minus čtyři dny. Dalšími dvěma exkluzivními hrami při spuštění obchodu byly Ashen a Hello Neighbor: Hide and Seek, jejich tvůrci se ale ke spolupráci s dalšími obchody zatím nevyjádřily.
Hades tak bude v tomto ohledu zřejmě prvním pokusným králíkem, kterému může významně pomoct právě to, že ještě nevyšel v plné verzi. Bude ale zajímavé sledovat, jak se tahle roční pauza projeví v prodejích a jestli opravdu existuje tak významná skupina hráčů, která hodlá hry kupovat výlučně na Steamu.