„Zvýšili jsme rychlostní limity nad rámec toho, co jsme považovali za hranici lidských možností na základě výsledků expertních hráčů Beat Saber,“ píše se v seznamu opravených chyb na Steamu. Maximální rychlost pohybu je jedním z vnitřních kontrolních mechanismů při programování ve virtuální realitě. Pokud se ovladače pohybují rychleji, než je „fyzicky možné“ hýbat rukama, vyhodnotí to program jako chybu.
zdroj: Archiv
K updatu se vyjádřil i jeden z programátorů Valve, Ben Jackson: „Jde o jednu z našich kontrol, v tomto případě se pracuje s tím, jak rychle můžou lidé hýbat zápěstím. Očividně to dostatečně motivovaní lidé zvládnou ještě rychleji, než jsme mysleli. 3600 stupňů za sekundu, jen si to představte!“
Steam VR stále funguje v betaverzi, takže si podobná škytnutí může dovolit. Beat Saber tam loni v květnu vyšel v předběžném přístupu a už stihl nasbírat skoro deset tisíc pozitivních recenzí. Stále jde o nejlépe hodnocenou hru pro virtuální realitu.
Oproti verzi pro PlayStation 4, kde vyšel na podzim, si do PC verze můžete přidávat vlastní hudbu. V obou verzích bez rozdílu pak pálíte spousty a spousty kalorií. Kvůli rychlosti a množství beatových kostiček jde o nenásilnou formu cvičení, při které si můžete dát pořádně do těla.