Hrdinové Destiny jsou více rytíři než vojáci
zdroj: tisková zpráva

Hrdinové Destiny jsou více rytíři než vojáci

4. 9. 2013 20:14 | Téma | autor: Aleš Smutný |

Bungie umí tvořit své fantaskní světy a zatím to potvrzují i v Destiny. Pár drobků ohledně celého prostředí a mechanik hry nyní utrousil David Dague. Nepřekvapivě zdůrazňuje roli světa a příběhu v celkovém konceptu hry.

„Destiny se odehrává ve zcela novém světě, který se liší od všeho, co jsme kdy vytvořili. Říkáme tomu mýtická science fiction, protože v Destiny se mísí prvky sci-fi, fantasy a mysticismu.“ Člověka při pohledu na krásné zbroje hrdinů z Destiny napadá, že zas tak radikálně odlišné to není (Master Chief), ale nešť.

Dague pokračuje a vysvětluje roli hráčů. „Myslím, že hráči budou mít hrdiny Destiny více za rytíře než vojáky. Destiny je hlavně a především vaše osobní tažení, váš úkol. Je to epické dobrodružství, při němž řešíte záhady, které potkáváte v průběhu příběhu.“

Co se týče onoho osobního úkolu, bude to především o vaší roli ochránce zbytků lidstva v době, kdy jej před vyhynutím zachránila jen mimozemské deus ex machina. „Vaše dobrodružství je o návratu lidstva do divokého solárního systému, abyste získali ztracené poklady Zlatého věku. Je to určitě příběh o spáse, o zkoumání vlastní minulosti, abyste pochopili, co se stalo a jak zajistit bezpečnou budoucnost.“

Zvětšit zdroj: tisková zpráva

Osobní volba bude klíčová jak v příběhu Destiny (i když je otázka, zda můžeme čekat nějaké větvení ve hře stavěné spíš na multiplayer), tak při designování postavy. Role v celé hře bude definována povoláním (volíte, zbraněmi, které si vybíráte) a pozicí v týmu, pokud tedy nebudete hrát sami, což samozřejmě je možné. Nebude to ale jen o volbě povolání, nýbrž o celkové volbě herního stylu. Ve hře je prý víc zbraní, než v jakémkoliv jiném titulu od Bungie. Najednou budete mít u sebe tři, a čím více je budete používat, tím lepší a nebezpečnější budou.

Nikdo vás ale prý nebude nutit hrát s ostatními. Sice jiné hráče uvidíte, ale nemusíte s nimi spolupracovat na plnění úkolů. Hra prý byla koncipována jako multiplayerovka se socializací, takže se nebudete moci divit, že prostě na online aspekty budete narážet. Bude ale jen na vás, zda se přidáte k probíhajícímu public eventu nebo půjdete cestou samotáře.

Nejnovější články