Hyperrealistický survival SCUM vylepší vozidla a možná se dočká i žen
zdroj: tisková zpráva

Hyperrealistický survival SCUM vylepší vozidla a možná se dočká i žen

20. 2. 2019 11:58 | Téma | autor: Šárka Tmějová |

Na survival SCUM si pamatuju hlavně kvůli absurdní míře detailů, třeba v podobě trávení potravy v závislosti na tom, kolik vám po rvačkách ještě zůstalo zubů a jak dobře ji tedy můžete rozkousat. Jeho tvůrci se na téhle metě nezastavili a míří mnohem dál. Na ženské postavy si kvůli trochu vyšší náročnosti implementace budete muset počkat, vylepšení se ale v nejbližší době dočkají auta, budování základny i inventář.

Survival v otevřeném světě SCUM už sice auta má, v této chvíli ovšem nesplňují právě tu hyperrealistickou kolonku. „Těžiště auta se bude přesouvat podle toho, kolik v něm sedí lidí. Taky upravíme model poškození, auto se bude chovat jinak, když rozstřelíte pneumatiku a jinak, když trefíte motor,“ vysvětlují vývojáři.

Auta si můžete přivlastnit, zamknout, doplnit do nich palivo, ale i na těch cizích vypáčit zámky a nastartovat pomocí kabelů pod volantem. Půjdou opravovat a s řízením se bude pojit nová dovednost, jejíž vylepšování vám umožní vozidlo lépe ovládat a později třeba střílet z okýnka.

zdroj: Archiv

Abyste si svou káru mohli na noc uklidit do garáže, pracují vývojáři také na systému základen. Nebude se zatím příliš lišit od stavění menších příbytků, prostě si podle náčrtku postavíte větší dům, ale momentálně modelují třeba důl, kamenolom, psychiatrickou léčebnu, hrad nebo observatoř, které v budoucnu zřejmě budete moct obsadit, stejně jako celé nové město.

Nějaké změny čekají i mechaniku metabolismu a vaření jídla. Vylepšení se dočká také lehce nepřehledný inventář. Více věcí stejného typu můžete rovnat na sebe, ale taky si je v batohu prohlížet. Truhly a auta začnou sloužit jako místa k ukládání věcí. SCUM rozšíří i nové zbraně nebo schopnosti a vůbec poprvé i příběhové mise a pořádný tutorial. Časem by se měla také plynule střídat roční období.

Tohle všechno by mělo dorazit v příštích třech měsících, větší problém je ale s chystanými ženskými postavami. Původně se měly dámy symbolicky dostavit už na Valentýna, nyní se jejich příchod odsouvá na neurčito s rýpnutím do Assassin’s Creed Unity, kde jste podle Ubisoftu nemohli hrát za ženu, protože jsou prý příliš složité na animování. Bez legrace ale vývojáři uznávají, že je to větší výzva, než původně čekali.

„Postupně jsme si uvědomili, že nemůžeme vzít ženský model a nasadit na něj pánské mechaniky. Pamatujete, jak musíme vylepšit systém metabolismu a jak Bruno předělává schopnost vaření, která je na něj přímo navázaná? No, tak třeba tohle je problém. Navíc musíme vzít každý kousek oblečení a předělat ho na ženské tělo,“ vypočítává trable vývojářský blog. S ženami jsou jen potíže!

„Neznamená to, že ženy z vývoje vyškrtneme – pořád na tom děláme, ale nechceme to odbýt, takže je musíme trochu posunout. Říkám trochu, takže přestaňte ječet, čas je stejně jen společenský konstrukt.“

Nejen žen se týká pasáž o vlasech a jim podobných věcech: „Mužské vlasy, ženské vlasy, vousy, chlupy na hlavě, chlupy na těle, všechny možné chlupy. Budete si je moct nechat narůst, zastřihnout, oholit, máme s nimi plné ruce práce.“

Blog je zakončený v mile optimistickém duchu, ale časové okno tří měsíců neberte jako závazné ani v případě aut, vaření a základen: „Spočítali jsme si, kolik práce zvládneme za daný čas udělat, a budeme se snažit ji opravdu udělat. Snaha je něco, v čem jsme obvykle docela dobří. Ale každý vývojář čehokoliv vám řekne, že nikdy nevíte. To je prostě život. Lidi onemocní. Možná přiletí mimozemšťani a všichni umřeme. Snad se to nestane, ale pokud ano, my jsme vás varovali.“

Nejnovější články