Jade Raymond dělá pro EA akční hru s otevřeným světem po vzoru Assassin's Creed
zdroj: tisková zpráva

Jade Raymond dělá pro EA akční hru s otevřeným světem po vzoru Assassin's Creed

18. 11. 2015 11:47 | Téma | autor: Adam Homola |

EA má v portfoliu spoustu druhů her, ale titul ve stylu Grand Theft Auto či Assassin's Creed jí momentálně chybí. Minimálně nějaký úspěšný, protože pokusy s hrami jako The Saboteur nebo se sérií The Godfather EA v minulosti hrubě nevyšly. Možná se to ale změní díky dalšímu pokusu o vybudování úspěšné značky s otevřeným světem a potenciálem každý rok naplnit firemní kasičku až po okraj - iniciativu vede studio Motive, v jehož čele stojí Jade Raymond, jedna z hlavních tvůrčích osobností první Assassin's Creed hry.

Potvrdil to finanční šéf EA Blake Jorgensen na konferenci akci UBS Global Technology Conference, jak uvádí GameSpot. O novém studiu Motive víme zatím málo, ale EA oznámila, že v něm Jade Raymond pracuje na nové značce a zároveň pomáhá Visceral a Amy Hennig s novou příběhovou hrou ze světa Star Wars.

Ta se má podle zákulisních drbů podobat Uncharted, zatímco Raymond zase dělá něco, co by mohlo ve svém jádru připomínat Assassin's Creed. Zajímavé je, že novinka Motive bude pro EA zcela novou značku a nepůjde například o spin-off hru ze světa Mass Effect či Dragon Age. Vzhledem k pořád vysokým prodejům Assassin's Creed her, nemluvě o GTA, není divu, že by chtěli mít v EA také něco podobného.

Pravděpodobně ale bude trvat ještě několik let než si novinku od Raymond zahrajeme. Vývoj zcela nové akční hry v otevřeném světě je pořádně složitá věc. I proto lze oznámení očekávat třeba až v roce 2017, pokud se ovšem Motive a EA nevydají populární cestičkou alfa verzí a předběžných přístupů.

Nejnovější články