Jaké jsou dojmy novinářů z Unreal II?
zdroj: tisková zpráva

Jaké jsou dojmy novinářů z Unreal II?

9. 11. 2002 12:12 | Téma | autor: Redakce Games.cz |

Tak aby bylo hned od začátku jasno: Unreal II: Awakening je vyvíjen společností Legend Entertainment; jde o přímé pokračování oblíbené akční hry z roku 1998; vyjde v lednu 2003; nebude (!) obsahovat multiplayer, nicméně nebyl úplně zazděn nápad s pozdějším vypuštěním datadisku s tímto herním módem.

Unreal II: The Awakening zdroj: tisková zpráva Hra se chystá pouze pro PC a to ještě pouze pro Windows, tudíž si ho nezahrají ani "linuxáci" a už vůbec ne "jablíčkáři" (uživatelé MACa) - těšit se nemají prý ani konzoloví hráči (alespoň prozatím).

Hratelnou demoverzi této hry si nebudete moci zahrát dříve, než se objeví v obchodech krabice s plnou verzí. A aby to bylo ještě tajemnější, tak ani novinářům nebudou nejspíš rozeslány tzv. preview-kopie. Jedinými šťastlivci, kteří měli šanci zapařit si Unreal II ještě před jeho vypuštěním, tedy spíše jeho hratelnou verzi okleštěnou o několik posledních misí (prý, aby se měli ještě na co těšit), byli američtí novináři, resp. právě ti, kteří se ve vhodnou dobu nacházeli na vhodném místě - v jakémsi hotelu v Chantilly ve Virginii, nedaleko sídla vývojářské společnosti Legend Entertainment. Mimochodem právě díky nim máte možnost pokochat se sadou nových screenshotů, které naleznete v naší galerii.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Netrpělivě a s očima navrch hlavy čekali vyslanci novinářské obce v hotelovém pokoji vybaveném počítačovou technikou na tolik vytoužený okamžik, kdy zasednou k jednomu z monitorů a rozdají si to s Unreal II konečně sami. Tvůrci, jako by ale nechtěli chápat jejich touhy, je zdrželi ještě dvě a půl minuty trvajícím filmečkem ukazujícím hratelnost díla. Nějaký takový trailer se prý brzy objeví i na internetu, ale pravděpodobně nepůjde úplně o totéž.

Protože je Unreal II pouze single-playerovým titulem, mohli se Legend soustředit na rozvoj příběhu a postav mnohem víc, než jak je tomu u jiných stříleček. Hlavní postava dostala jméno John Dalton a je to typ mírně "zkaženého" hrdiny. V Unreal II je tento maník ve službách šerifa, ale zoufale se snaží vrátit ke svému dřívějšímu zaměstnání, k vesmírné flotile. Ve hře se setkáte ještě s mnoha dalšími postavami, včetně Daltonova přítele a první důstojnice Aidy na palubě lodi Atlantis, dále vrchního inženýra a mimozemského pilota, trochu zvláštního až záhadného stvoření zapouzdřeného do jakéhosi obleku, které je sice přátelské, ale zároveň skrývá nějaké tajemství.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Samotný cíl hry je celkem jasný: uniknout z povrchu planety, na které jste ztroskotali. Oproti předchozímu dílu se podíváte hned na několik různých lokací planety. Od arktických plání, přes bujaré džungle, až do světa, jenž lze lépe specifikovat jako živoucí organismus. Vaším úkolem bude pokusit se získat několik mimozemských artefaktů dříve, než vás dostane skupina krvechtivých bestií z řad zákeřných vetřelců nebo najatých zabijáků. Po ruce budete mít spoustu různých a samozřejmě i detailně zpracovaných (i po grafické stránce) zbraní. Tvůrci pro hráče připravili jak kousky, které jsou běžně známé, tak některé exotické zcela nové hračičky (např. spider gun, shock lance). Ve hře se vyskytují také zbraně umožňující přepnout mezi různými módy střelby. K dispozici bude i šest různých druhů granátů.

Hratelný build, který měli novináři k dispozici, byl pouze betaverzí, takže obsahoval ještě nějaké chyby. Například je to párkrát vyhodilo na desktop a občas se vyskytl také nějaký problém se zvukem. Nicméně se dá z jejich preview vyčíst především nadšení. Koneckonců Legend budou mít ještě dost času na vychytání všech chybek, takže proč to dramatizovat. Fanouškové, kteří rádi vytvářejí vlastní mody, budou jistě potěšeni informací, že krabička se hrou bude kromě hry samotné obsahovat také editor a další potřebné nástroje (fungovat ale budou pouze s Unreal II).

zdroj: HomeLAN

korgull

Nejnovější články