Julian Gollop, autor XCOMu oživuje legendu jménem Chaos
zdroj: tisková zpráva

Julian Gollop, autor XCOMu oživuje legendu jménem Chaos

17. 3. 2014 14:55 | Téma | autor: Aleš Smutný |

Před rokem a půl jsme vás informovali o tom, že Julian Gollop, legendární jméno mezi vývojáři, se vrací ke starému, skoro by se dalo říci starobylému kultu ze ZX Spectra jménem Chaos a vytváří jeho novodobou verzi jménem Chaos Reborn. Dlouhou dobu nebylo nic slyšet a nyní se Gollop opět hlásí o pozornost.

S Chaos Reborn totiž vyrazil na Kickstarter. Na hře se prý už rok pracuje, ale nyní by rád vybral 180 tisíc dolarů, které by mu umožnily dát tvůrčímu týmu práci na plný úvazek, což by mělo za následek vydání Chaos Reborn ještě letos. Snad. Navíc si k propagaci hry pozval i Kena Levina, který tu zastupuje další známou tvář herního vývojářství, byť na samotné hře opravdu nepracuje.

Chaos a také Chaos Reborn stojí na systému multiplayerového klání, v němž se do sebe pouští mágové, kteří používají jak standardní kouzla, tak i vyvolávají potvory, které mlátí výtvory jejich soupeřů i soupeře samotné. Chaos Reborn je tahovou hrou a podle prvních obrázků je třeba říci, že i hezkou, na to, že na ní pracuje malý tým tak říkajíc ve volném čase. Hra poběží na Unity enginu a nabídne 10 až 30 minut dlouhé bitvy, v nichž budete moci využít 24 potvor a na osmdesát kouzel.

Nicméně Chaos Reborn se neomezí jen na multiplayer. Slibuje velkou kampaň pro jednoho hráče, nějaké ty kooperativní mise a hlavně procedurálně generované světy, které by měly zajistit dostatečnou variabilitu. Jednotlivé světy navíc budou odlišeny i podle úrovní a tak bude rozšířen celý koncept budování vlastního mága, který tyto úrovně prozkoumává a zlepšuje se. Celkově zní koncept Chaos Reborn ambiciozně, zajímavě a komplexně. Proto doporučuji vrhnout se na jeho sáhodlouhý popis na stránkách kickstarterového projektu a pokud se vám bude líbit, zvážit jeho podporu.

Nejnovější články