Kodžima se podělil o klíčové momenty z vývoje Death Stranding
zdroj: tisková zpráva

Kodžima se podělil o klíčové momenty z vývoje Death Stranding

3. 6. 2019 10:54 | Téma | autor: Patrik Hajda |

Nový trailer velmi očekávané, tajemné hry Death Stranding už jste asi viděli (a pokud ne, tak to napravte zde). Otázek máme ale stále víc než dost a vizionářský tvůrce Hideo Kodžima se rozhodl odpovědět na ty, které nás v tuto chvíli zajímají o něco méně. To však neznamená, že by nebyly zajímavé.

„V lednu 2016 existovala Death Stranding pouze v mojí hlavě. Stala se ale skutečností a dočkala se i oznámení data vydání díky všem lidem ze studia Guerrilla Games,“ píše Kodžima na svém Twitteru. Tvůrcům Horizon Zero Dawn děkuje zejména proto, že právě na jejich enginu Decima běží jeho Death Stranding. Pro tento engine se rozhodl na podzim roku 2016 po víc než půlročním hledání.

Mezitím stihl obsadit Normana Reeduse do hlavní role (což asi nebylo po předchozí spolupráci na zrušené hororovce Silent Hills tak obtížné) a Madse Mikkelsena do role hlavního antagonisty. V době, kdy ještě neměl vybraný engine, naskenoval oba herce pro účely prvních trailerů. Dosavadní zpověď končí v lednu roku 2017, kdy byly dokončeny kanceláře společnosti Kojima Productions.

Kodžima pár dní zpátky ještě prozradil, že režiséři Guillermo del Toro a Nicolas Winding Refn, kteří jsou ve hře zastoupení postavami Deadman a Heartman, byli pouze naskenovaní, ale do pohybu je uvedou jiní herci, kteří jim darují i svůj dabing.

Sledovat Kodžimův Twitterový účet rozhodně není na škodu. Snad se podělí o důležité momenty z vývoje z dalších let. A zatím si můžete Death Stranding předobjednat v několika edicích pro PlayStation 4, kam hra konečně dorazí 8. listopadu.

Nejnovější články