„Když jsme se vydali po stopách Bloodlines, hned jsme věděli, co ve hře chceme mít: Propracovaný, rozvětvený příběh; fascinující a skvěle zahrané postavy; bohaté univerzum World of Darkness. V tomto směru věříme tomu, že jsme na dobré cestě,“ uvádí ve společném prohlášení šéf studia Andy Kipling a hlavní narativní designér Brian Mitsoda.
zdroj: Archiv
Na druhé straně ale nechtějí s Bloodlines 2 přijít zbytečně brzo na úkor kvality a během posledních měsíců se ukázalo, že původní plán vydat hru v prvním kvartálu roku 2020 byla příliš optimistická vize. K tomuto uvědomění přispěla prý i zpětná vazba od fanoušků, kteří Hardsuit Labs naznačili, že si na hru raději počkají déle, ale chtěli by ji při vydání mít možnost alespoň dohrát i bez neoficiálních patchů.
Malou náplastí na bolest mohou být nové informace, které o upírském RPG mají vyplavat během berlínského PDXCONu v příštích dnech, konkrétně během sobotního streamu. Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 podle vývojářského blogu stále vyjde v roce 2020, ale spíše až k jeho konci.