Kuše z BF3: Aftermath zpestří boj čtyřmi druhy šipek
zdroj: tisková zpráva

Kuše z BF3: Aftermath zpestří boj čtyřmi druhy šipek

31. 10. 2012 14:45 | Téma | autor: Petr Poláček |

Vzhledem k tomu, že opravdu nejsem expert na vojenskou techniku ani válku a nehodlám to nijak skrývat, je pro mě zařazení kuše jako nové zbraně do Battlefield 3 překvapivé. Do hry se tato zbraň dostane skrze chystané DLC Aftermath, a případných vojenských odborníků v diskusi se prostě musím zeptat: ono se tohle v moderním boji opravdu používá?

Podle posledního textového blogu je kuše vlastně na koleni upravená puška M416, z jejíž poškozené varianty se zbraň, střílející různé druhy šipek, vyrobí s pomocí kusu drátu (na tětivu) a kovového plátu (ke zhotovení mechanismu luku). Nějak se mi nechce věřit, že by si běžný voják zvládl kuši s těchto ingrediencí na bojišti jen tak zhotovit, ale já si hrál maximálně tak na Rusáky a Američany za domem na mezi, takže pravděpodobně nemám ani páru, jakých macgyverovin je člověk schopen, když mu jde o kejhák. Nicméně, zpět ke kuši a její roli v BF3.

Kuši si do svého arzenálu zpřístupníte prostřednictvím úkolu Sticks a Stone, přičemž zpočátku budete moci používat jenom jeden druh šipky obmotané ostnatým drátem s krátkou trajektorií a tím pádem i nepříliš efektivním dostřelem. Plněním dalších úkolů si však postupně můžete zpřístupnit ještě tři varianty šipek navrch, a tam už to začíná být zajímavé.

Explozivní šipka má na hrotu připevněnou výbušninu C4, která exploduje po nárazu či dopadu. Tahle šipka není nijak extra průrazná, ale po vypálení z kuše assaulta dokáže znehybnit nebezpečnou vojenskou techniku, nebo udělat průchod tam, kde dříve byla zeď.