L.A. Noire přišla o jedenáct případů kvůli místu na disku
zdroj: tisková zpráva

L.A. Noire přišla o jedenáct případů kvůli místu na disku

22. 7. 2011 20:19 | Téma | autor: Aleš Smutný |

Výsledná podoba populární detektivky L.A.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva Noire neodpovídá té, jaká byla původně zamýšlena. Znáte to, člověk míní, okolnosti mění. Zde chtěli vývojáři a nechtěla kapacita Blu-raye. Jako jedna z věcí, které padly za oběť digitálním střihačským nůžkám, bylo oddělení pro zpronevěru a loupeže, v nichž se mělo odehrávat celých jedenáct případů. Jenže ačkoliv bylo hotovo vše – scénář, design i grafická podoba, problémy s kapacitou disku způsobily, že tahle část hry se do finální podoby nedostala.

„Prostě se nám to nevešlo na jeden Blu-ray,“ říká Brendan McNamara. „Mohli jsme si vést ještě lépe, kdyby se nám tenhle kus vešel do hry, mohli jsme ukázat další věci, ale celkově si myslím, že jsme si vedli ve výběru dobře“. Stejně tak se do finále nedostaly další herní prvky.

Kupříkladu, když se vám nepovedl případ, měli jste dostat pořádně vynadáno od kapitána a jít řešit drobnější případy nebo rovnou brázdit ulicemi a strážit občany před zločinem. Nicméně, nakonec byla tahle část vypuštěna ne kvůli místu, ale protože nesvědčila tempu hry. Každopádně, když už chce Team Bondi vydat hru na PC, nechtěli by se tedy vrátit k počítačům a dodat zpátky ony ztracené případy? Prosebně koukáme...

Nejnovější články