Lara měla v Tomb Raider jezdit na koni a mlátit obry
zdroj: tisková zpráva

Lara měla v Tomb Raider jezdit na koni a mlátit obry

19. 3. 2013 15:20 | Téma | autor: Aleš Smutný |

Hry, zvláště pokud tvůrci dělají reboot a hledají tedy všechny možné koncepty, prochází spoustou změn a návrhy se střídají v rychlém tempu. Nový Tomb Raider se s pár výhradami povedl (viz Martinovu recenzi), ale jeden nebo i více příbuzných konceptů jej připravoval v úplně jiné podobě. Žádní banditi na ostrově, ale mnohem fantasknější prostředí a spousta prvků, které ve výsledné hře nenajdete.

Ale popořádku. Původně se hra jmenovala Tomb Raider: Ascension, ale buď to bylo komerční rozhodnutí, nebo prostá kolize s názvem God of War: Ascension (a hrozící kolize s naštvaným Kratem) podtitul odňala. Zdrojem těchto informací je série Final Hours of Tomb Raider, ale to hlavní vám ukáže třeba tohle fórum.

Lara totiž ve hře měla, mimo jiné, jezdit na koni a bojovat s obry, kteří mi a nejenom mně připomínají Shadow of the Colossus. V jednom z obrázků Lara třímá plamenomet nebo má dítě jako společníka. I potvory mohly být fantasknější včetně jakéhosi apokalyptického jezdce. Nakonec ale vyhrálo realistické zasazení, které prostě zní jako lepší pro to, co chtějí v rámci osobnosti Lary autoři vyprávět. Tady se pak ještě můžete podívat na video z konceptu, který to do finiše nezvládl.

...

Nejnovější články