Dle prohlášení se po vzájemném napětí mezi oběma společnostmi pod Piranha Games přesunou prakticky všechny aktivity spojené s MechWarrior Online - od game designu přes hosting až po marketing. Díky tomu by se hra konečně měla dostat do slibované podoby.
Ačkoliv lze tuto informaci interpretovat jako pozitivní, nabízí se i jiné a o něco smutnější vyznění, které souvisí s včerejším oznámení onlineovky Transverse, rovněž od Piranha Games. Těžko lze totiž v informaci o chystané nápravě MechWarrior Online hledat jiné vysvětlení, než snahu o nápravu pošramocené pověsti studia i hry samotné.
O to víc prapodivněji působí, když Piranha Games svalují vinu za problémy s MechWarrior Online na Infinite Game Publishing, čím více se i projekt Transverse dostává do fáze debaklu. Pochyby nad jeho rozmáchlostí už obsáhle vyjádřil Petr, zmínit však lze i bonusové namíchnutí komunity. Došlo k němu poté, co řada potenciálních backerů na Redditu vznesla vtíravé dotazy na podezřele náročnou a přesto dost nejasnou povahu Transverse (ač se někteří z nich neptali moc slušně). Následně došlo na nevyhnutelný flame, vyhazovy a nakonec celé vlákno pro hráče i Piranhu uzamkli administrátoři. Obrázek projektu, který spoléhá na finance komunity, něco podobného opravdu nevylepšuje.
Ačkoliv to může znít jako prachbídná konspirační teorie (zvláště dnes) a je samozřejmě zcela možné, že dohoda o předání vývoje do rukou Piranha Games byla na spadnutí už delší dobu, nedávné události lze jen těžko interpretovat jinak, než jako snahu svalit problémy s projektem MechWarrior Online na vnějšího nepřítele. A to věru není taktika, kterou by komunita ocenila nadšeným povykem. Změnit skeptický pohled mohou tvůrci jen tím, že MechWarrior Online v dohledné době skutečně změní k lepšímu, jak nyní slibují.