Tvůrci samozřejmě slibují maximální férovost a zavrhují pay-to-win přístup, i tak se jedná o informaci dosti překvapivou. Po kinectím titulu Fable: The Journey tak budeme mít zřejmě tu čest s ještě větším odklonem od klasického RPG. Byť je vlastně otázkou, zda se jedná o spin-off v tom pravém slova smyslu, nebo zda nejsme svědky přerodu v něco nového a takzvaně moderního.
Platební model slibuje přinést urychlení vývoje postavy a odemykání jinak omezeně přístupného obsahu. Zároveň však vývojáři slibují, že ve hře nebude existovat nic, čeho by nešlo dosáhnout poctivým hraním. Fable Legends tedy nabídne dvojí měnu - herní stříbrnou a placenou zlatou.
Hra nabídne rotující sestavy hrdinů - pokud se hráčům nějaký zalíbí natolik, že o ně nebudou chtít v rámci střídaní přijít, mohou si jej koupit. Zkrátka klasický MOBA model. Na druhé straně barikády budou moci antihrdinové nasazovat v určitých oblastech pouze některé potvory. Pokud si ale připlatí, tak budou moci do všech částí a map hry nasazovat nestvůry jaké se jim zrovna zlíbí. Za reálné peníze pak také půjde kupovat truhly s náhodným obsahem.
Za připomenutí rovněž stojí, že Fable Legends mohou hrát dohromady majitelé PC a Xbox One verze, takže je zjevné, čeho chtějí autoři docílit - co možná největšího počtu aktivně hrajících hráčů naráz.
Fable Legends vyjde na PC s Windows 10 a Xbox One letos na podzim.